Så har jeg fået nyt hår ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad er pænest ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.175 visninger
30 svar
0 synes godt om
1. maj 2011

morethanperfect

Så fik jeg endelig taget mig sammen til at farve mit hår ! Fra blond til rødt . (Det skulle ha været brunt)

Her er et før og efter billede , så må i meget gerne skrive hvad i syns er pænest til mig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

Vingummien

Røde/brune

Anmeld

1. maj 2011

Tanja84

Så flot med den nye farve, synes den passer rigtig godt til :0)Du får en rigtig fin glød :0)

Anmeld

1. maj 2011

Shibby

Et godt valg  Det blonde passer dig enormt dårligt! Det røde giver dig en bedre kulør og friskhed  Ser mega godt ud

Anmeld

1. maj 2011

.....

Helt klart det røde, er pænest til dig
- Synes du ser blegere ud med blond hår, sorry

Anmeld

1. maj 2011

morethanperfect

Vingummien skriver:

Røde/brune

Lækkert

Anmeld

1. maj 2011

morethanperfect

Tanja84 skriver:

Så flot med den nye farve, synes den passer rigtig godt til :0)Du får en rigtig fin glød :0)

Jeg vil så lige tilføje jeg har fået meget sol de sidste par dage og det andet billede er lidt gammelt .. hehe .. Men tak ;D

Anmeld

1. maj 2011

morethanperfect

Shibby skriver:

Et godt valg  Det blonde passer dig enormt dårligt! Det røde giver dig en bedre kulør og friskhed  Ser mega godt ud

Tak Tak .. Har bare været lyshåret heele livet , så ville lige prøve det .. Jeg har også fået meget sol på det sidste .. Det andet billede er lidt gammelt .. Hehe .. 

Anmeld

1. maj 2011

morethanperfect

Mut skriver:

Helt klart det røde, er pænest til dig
- Synes du ser blegere ud med blond hår, sorry

Tusind tak .. Gør ik noget , men som jeg har skrevet til de andre har jeg fået meget sol de sidste dage det er derfor jeg ser blg ud med det lyse hår lige der

Anmeld

1. maj 2011

B&J

WOW hvor passer den røde bare super godt til dig du ser mere glad og frisk og brun ud i ansigtet.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.