Hvornår stoppede i med heldragte?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2011

bullerbassen

Lunae skriver:

Det er da bare dejligt, at se at den bliver brugt

ja det jo det men sjovt så forskellige vi er ik  for du syntes den var for drenget og jeg for piget.. Men godt viola kunne bruge den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

Lunae

bullerbassen skriver:

ja det jo det men sjovt så forskellige vi er ik  for du syntes den var for drenget og jeg for piget.. Men godt viola kunne bruge den

Ja! Men jeg må indrømme, at viola er virkelig lækker i den og pludselig kan jeg godt se, at den klæder en pige

Anmeld

3. maj 2011

Halbschön

Vi bruger dem ikke og har aldrig gjort... Af og til havde han en på som spæd, men han er en varm dreng og sover som regel kun i ble eller måske en body hvis det er køligt... Så hverken om natten eller dagen ;-)

Anmeld

3. maj 2011

morethanperfect

Oscar er 68/74 og bruger dem , og vi har ingen planer om og stoppe

Anmeld

3. maj 2011

bullerbassen

Lunae skriver:

Ja! Men jeg må indrømme, at viola er virkelig lækker i den og pludselig kan jeg godt se, at den klæder en pige

Det jo det hun er er

Anmeld

3. maj 2011

bullerbassen

Kunne nu godt finde på og give Silas heldragter på til hverdag ( molo's ) som jo har de fedeste print. Men gør det ene og alene ikke af hensyn til dagplejer mor - Syntes ikke hun skal så og spænde alle de knapper ved hver ble skift . Det kan vi bedre herhjemme

Anmeld

3. maj 2011

eElak

Den er lidt svær at svare på, sådan som en afstemning.

For heldragter er altid blevet brugt primært som nattøj her. Det bliver de stadigvæk, og vi er oppe i str 86/92 nu. Men jeg køber dog ingen nye heldragter herfra, der bruges kun nu, fordi jeg havde købt dem for lang tid siden.

Som heldagstøj... Der stoppede jeg med det i str 74 af det jeg husker.. Det var kort efter han kom i dagpleje, og hun bad mig om at lade være med at give ham dem på, pga de mange trykknaper (= ondt i fingerene/"gigt").

Men altså - jeg begyndte først at bruge heldragt til ham i dagtimerne da han var nogle måneder (og jeg havde været til MOLO lagersalg) ;-)

Hvis jeg skulle få en til engang, så ville jeg bruge heldragter til den lille fra spæd og så frem til ca 8 måneder tror jeg... altså som hverdagstøj - Der findes jo mange FEDE dragter  :-)

Anmeld

3. maj 2011

Christine

Som nattøj synes jeg de kan bruges længe! Og William brugte også af og til dag-heldragt (kommer jo også lidt an på hvordan den ser ud), jeg synes det vigtigste er at tøjet er behageligt at lege, kravle og løbe i og det har heldragter altid været for ham.

Anmeld

3. maj 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Lina har ALDRIG brugt dem om dagen, da jeg personligt synes det er nattøj. Hun bruger dem stadigvæk indimellem (som nattøj), men nu vil hun hellere have sin nattøj på med prinsesser

Anmeld

3. maj 2011

Vial

Der er de jo igen de " små " fotomodeller vildt de kan passe dem nu - Silas bruger kun 86 og han er 1½ år 

skønne unger

Tak, ja de er skønne, men kæmpe store. Nu har du selv tvillinger og ved, hvor meget man slæber det første år (nu er jeg jo også alene med dem). Så synes jeg måske at skæbnen har været lidt hård nok, da den besluttede, at børnene skulle være xxl

..men hellere det end bitte små børn, der ikke gider at spise. De her æder jo alt - og så sjove at lave mad til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.