Hvornår stoppede i med heldragte?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2011

Mira0911

Julie er 2 år og bruger snart en str 98.. Vi bruger det mest til når hun sover, eller vi har nattøjsdag.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

muzen

m brugte heldragter end til str 62 så syntes jeg han blev for stor til dem.

men mange gange bruger han dem stadig om natten, men aldrig om dagen

Anmeld

2. maj 2011

Vial

Sjovt du spørger. Jeg er lidt i tvivl med mine. Dvs. jeg har nogle søde dragter i str. 92 fra katvig, Holly's og Molo. Det ville være spild, hvis de kun skulle ligge under dynen.

Mine bruger dem om dagen. Trods min søster mener, at det ligner forvoksede babyer. De er jo babyer og de er (for)voksede.. haha

Her et fra i dag. Købt dragterne ar Bullerbassen. Så fine

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. maj 2011

Lunae

KaMa skriver:

Sjovt du spørger. Jeg er lidt i tvivl med mine. Dvs. jeg har nogle søde dragter i str. 92 fra katvig, Holly's og Molo. Det ville være spild, hvis de kun skulle ligge under dynen.

Mine bruger dem om dagen. Trods min søster mener, at det ligner forvoksede babyer. De er jo babyer og de er (for)voksede.. haha

hehe bullerbassen har købt den rødstribet af mig Hun er lækker i den

Anmeld

2. maj 2011

Vial

Lunae skriver:

Hvor sjovt!

En vandre-dragt..

Anmeld

2. maj 2011

bullerbassen

hi hi ja troede den var rød / hvid - men den er pink og det dur altså ikke til en dreng . Eller jo men ikke en dragt - det dur bare ikke

Anmeld

2. maj 2011

bullerbassen

KaMa skriver:

Hvor sjovt!

En vandre-dragt..

Hi hi troede striberne var røde / hvide hvilket var fint - da jeg ikke altid syntes han skal være i drenge farver.

Men de var pinke og det bliver altså for piget derfor måtte ny ejer findes

Anmeld

2. maj 2011

bullerbassen

KaMa skriver:

Der er de jo igen de " små " fotomodeller vildt de kan passe dem nu - Silas bruger kun 86 og han er 1½ år 

skønne unger

Anmeld

2. maj 2011

merle2010

merle er 1 år og bruger 86/92 i tøj.. og vi bruger stadig heldragte.. både som nattøj med osse som alm. tøj.. synes det er super sødt med heldragte.. og så skiller de ikke ad på midten men det er jo smag og behag..

Anmeld

2. maj 2011

Lunae

bullerbassen skriver:

hi hi ja troede den var rød / hvid - men den er pink og det dur altså ikke til en dreng . Eller jo men ikke en dragt - det dur bare ikke

Det er da bare dejligt, at se at den bliver brugt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.