Lærke stillede lækkersulten med en opvasketabs !!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.699 visninger
43 svar
0 synes godt om
1. maj 2011

Koen.

Sikkerheds gejl til hjemmet er godt nok dyrt!!!

Forhistorie: Jeg har hele tiden haft den holdning at Lærke skulle lærke at holde sig fra skuffer, skabe ovs. så jeg har flyttet hende og afledt hende efter alle kunstens regler

Men fredag gik det galt! Jeg skulle tisse, og da jeg så sidder på tønden kan jeg høre hun åbner en skuffe, så jeg kalder og kalder alt imens jeg tisser på livet løs! Da jeg kommer ud står hun og gnasker op en opvasketabs(Det er med vandopløselig folie om) Så jeg skynder mig at flå den ud af munden på hende og giver hende noget vand! Vi blev tjekket på skadestuen men der var intet at se i hals eller mund så kun har sikkert kun lige fået suttet en enkelt gang!!

Så nu er ALLE skabe og skuffer låst med sikkerhedsdimser, men PUUUH det er godt nok dyrt, 59,95 pr skuffe/skab og jeg har 12 si køkkenet og 1 på badeværelset Men heller det end hun spiser opv.tabs!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

twinboys

Tanja. skriver:

Forhistorie: Jeg har hele tiden haft den holdning at Lærke skulle lærke at holde sig fra skuffer, skabe ovs. så jeg har flyttet hende og afledt hende efter alle kunstens regler

Men fredag gik det galt! Jeg skulle tisse, og da jeg så sidder på tønden kan jeg høre hun åbner en skuffe, så jeg kalder og kalder alt imens jeg tisser på livet løs! Da jeg kommer ud står hun og gnasker op en opvasketabs(Det er med vandopløselig folie om) Så jeg skynder mig at flå den ud af munden på hende og giver hende noget vand! Vi blev tjekket på skadestuen men der var intet at se i hals eller mund så kun har sikkert kun lige fået suttet en enkelt gang!!

Så nu er ALLE skabe og skuffer låst med sikkerhedsdimser, men PUUUH det er godt nok dyrt, 59,95 pr skuffe/skab og jeg har 12 si køkkenet og 1 på badeværelset Men heller det end hun spiser opv.tabs!!

Jeg har never never nogensinde haft sikkerhedslåse på mine skuffer og skabe... Jeg har heller ikke sådan noget stående i børnehøjde... Det hele står i overskabene der hvor børn ikke kan nå...

Sørgeligt at børn kommer til skade i eget hjem fordi man ikke´lige har tænkt sig om...

Ærgeligt for din lille datter, men de ligner jo også slik...

Godt der ikke skete noget, men det kunne jo være gået rigtigt galt...

Majbritt

Anmeld

1. maj 2011

Aves.

Tanja. skriver:

Jeg har altid haft dem og andet ståeende øverst i et højt skab...opvasketabs er noget af det farligste og havde hun spist det var hun sikkert ikke mere.. det fortalte min læge mig i hvert fald, så puha...godt du har købt noget til at låse skabene...

Anmeld

1. maj 2011

Corn

Fy da føj... Derfor står al den slags i overskabe herhjemme, netop fordi opvasketabs er super farlige... Derfor fåes de netop også i opløseligt folie, så man ikke får det på hænderne..

Anmeld

1. maj 2011

Mor til Frederic og Freya

Tanja. skriver:

Sikke en forskrækkelse at få..

Vi har samme holding ang skabe og skuffer herhjemme, da de aldrig har sagt ham det store..

Men vi har så i vores højskab et skab med lås, hvor alle de farlige ting står i.

Anmeld

1. maj 2011

Koen.

twinboys skriver:

Jeg har never never nogensinde haft sikkerhedslåse på mine skuffer og skabe... Jeg har heller ikke sådan noget stående i børnehøjde... Det hele står i overskabene der hvor børn ikke kan nå...

Sørgeligt at børn kommer til skade i eget hjem fordi man ikke´lige har tænkt sig om...

Ærgeligt for din lille datter, men de ligner jo også slik...

Godt der ikke skete noget, men det kunne jo være gået rigtigt galt...

Majbritt

Det er da IKKE fordi jeg IKKE har tænkt mig om, har bare ikke syntes det burde være nødvendigt, bliver sku lidt øv over sådan en kommentar OG havde jeg haft muligheden for at sætte det i nogle overskabe havde jeg gjordt det, men har ET over skab i hele huset så det er ikke en mulighed!

men ja, er da glad for der intet skete!

Anmeld

1. maj 2011

Koen.

Lige til alles orientering: JEG HAR ET OVERSKAB I HELE HUSET SÅ HAR IKKE MULIGHED FOR AT DE HAR KUNNE KOMME HØJT OP OG STÅ

Anmeld

1. maj 2011

Koen.

Eva. skriver:

Jeg har altid haft dem og andet ståeende øverst i et højt skab...opvasketabs er noget af det farligste og havde hun spist det var hun sikkert ikke mere.. det fortalte min læge mig i hvert fald, så puha...godt du har købt noget til at låse skabene...

Ja, jeg har som skrevet ikke haft mulighed for at stille dem andre steder! Men ja de er skide farlige, fik afvide at de kunne ætse hele vejen ned i mave sækken

Anmeld

1. maj 2011

Koen.

Mor til Frederic skriver:

Sikke en forskrækkelse at få..

Vi har samme holding ang skabe og skuffer herhjemme, da de aldrig har sagt ham det store..

Men vi har så i vores højskab et skab med lås, hvor alle de farlige ting står i.

Nemlig, jeg har også haft det sådan og det burde ikke være nødvendigt at låse alt inde, men det gør jeg NU!

Har ikke mulighed for at stille dem andre steder..

Anmeld

1. maj 2011

Aves.

Tanja. skriver:

Ja, jeg har som skrevet ikke haft mulighed for at stille dem andre steder! Men ja de er skide farlige, fik afvide at de kunne ætse hele vejen ned i mave sækken

Om jeg så skulle hænge dem på en bøjle i skabet eller op i gardinstangen...de er så skide farlige.. men godt der intet skete..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.