Mangler veninden.... Er jeg den eneste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2011

1977

Profilbillede for 1977

Tja jeg har fundet mig en veninde efter jeg har fået barn. Hun har en pige på alder med vores knægt, og mødte hende i dagplejen. Hun bor i samme kvarter som os. Du må "bare" igang med at lave noget opsøgende arbejde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2011

Sjl-msl-Mkl

Jeg bor i solrød, og vil gerne lave noget med dig. Er alene med 2 piger fra hhv maj 08 og feb. 11.

Du kan skrive til mig privat hvis du har lyst til det.

Anmeld

30. april 2011

Lusi

Jeg står i samme situation har heller ik rigtig nogle tætte veninder mere.. Er bare gledet fra hinanden i årenes løb.. Og er dårlig til at opsøge, da mit selvværd er i minus og tror altid folk ik ka li mig.. SÅ irriterende, for er sgu da vidst nok egentlig meget flink men ja skriv da endelig hvis du har lyst.. Bor forresten i Bjæverskov, som ligger ved Køge.

Anmeld

1. maj 2011

Tennamor

Lykke86 skriver:

Jeg står i samme situation har heller ik rigtig nogle tætte veninder mere.. Er bare gledet fra hinanden i årenes løb.. Og er dårlig til at opsøge, da mit selvværd er i minus og tror altid folk ik ka li mig.. SÅ irriterende, for er sgu da vidst nok egentlig meget flink men ja skriv da endelig hvis du har lyst.. Bor forresten i Bjæverskov, som ligger ved Køge.

Du er dejlig som du er søs

Anmeld

1. maj 2011

Lusi

Tennamor skriver:

Du er dejlig som du er søs

Tak

Anmeld

1. maj 2011

Anonym trådstarter

Tusind tak for alle jeres svar

"Dejligt" afvide jeg ikke er den eneste, omend jeg synes det er trist flere af os har det sådan.

Men nu har jeg i al fald mulighed for at få nogle gode bekendtskaber, tak !

Anmeld

1. maj 2011

liwsmor

Anonym skriver:

Hej piger,

Ved der forleden var en anden tråd om emnet, så jeg er ikke den eneste.

sagen er den at jeg da har veninder, men de bor langt væk og har nok i deres eget.

Jeg savner veninden, hende man mødes med til kaffe, ringer til, går på cafe med - ja det hele.

Har selv børn, så ved jo at meget tid går med dem, men man kunne jo også mødes med børnene indimellem, hvis det var det.

Hvor mon jeg finder hende henne?

Jeg skriver som anonym for ikke at såre mine veninder, der evt kigger med. Jeg føler nemlig ikke længere vi er så meget for hinanden mere, er ligessom gledet fra hinanden.

jeg bor på vestersjælland.. så kan skrive en privat besked til mig så kan vi skrive lidt sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.