Mangler veninden.... Er jeg den eneste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

864 visninger
16 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. april 2011

Anonym trådstarter

Hej piger,

Ved der forleden var en anden tråd om emnet, så jeg er ikke den eneste.

sagen er den at jeg da har veninder, men de bor langt væk og har nok i deres eget.

Jeg savner veninden, hende man mødes med til kaffe, ringer til, går på cafe med - ja det hele.

Har selv børn, så ved jo at meget tid går med dem, men man kunne jo også mødes med børnene indimellem, hvis det var det.

Hvor mon jeg finder hende henne?

Jeg skriver som anonym for ikke at såre mine veninder, der evt kigger med. Jeg føler nemlig ikke længere vi er så meget for hinanden mere, er ligessom gledet fra hinanden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2011

>>Carina<<

Hvor bor du henne?

Anmeld

30. april 2011

Anonym trådstarter

Carina1984 skriver:

Hvor bor du henne?

Hejsa,

Midtsjælland

Anmeld

30. april 2011

>>Carina<<

Anonym skriver:

Hejsa,

Midtsjælland

Du ka da evt sende mig en besked hvis det er. Jeg bor i Holbæk og kender kun meget få tæt herpå

Anmeld

30. april 2011

Anonym trådstarter

Carina1984 skriver:

Du ka da evt sende mig en besked hvis det er. Jeg bor i Holbæk og kender kun meget få tæt herpå

Tak skal du have.

Anmeld

30. april 2011

Anonym

Anonym skriver:

Hej piger,

Ved der forleden var en anden tråd om emnet, så jeg er ikke den eneste.

sagen er den at jeg da har veninder, men de bor langt væk og har nok i deres eget.

Jeg savner veninden, hende man mødes med til kaffe, ringer til, går på cafe med - ja det hele.

Har selv børn, så ved jo at meget tid går med dem, men man kunne jo også mødes med børnene indimellem, hvis det var det.

Hvor mon jeg finder hende henne?

Jeg skriver som anonym for ikke at såre mine veninder, der evt kigger med. Jeg føler nemlig ikke længere vi er så meget for hinanden mere, er ligessom gledet fra hinanden.

Nej du er ikke den eneste. sådan har jeg det også, har godt nok en enkelt veninde tæt på, men efter en del skænderier for nogen år siden er det ligesom om at vi ikke rigtigt har kunnet finde hinanden igen.

Hvis jeg møder hende op i byen snakker hun rigtigt om hvor hyggeligt det er for vores børn og lege sammen og hyggeligt at snakke, og lover at hun vil komme på besøg i weekenden, eller som sidst i påsken. Og hvad sker der, ikke en fis.

Anmeld

30. april 2011

mortilnoahogmelina

DU er os meget velkommen til at skrive til mig .
Jeg står i præcis sammen sted som dig .
Men du kan hører nærmere hvis du skriver .

Anmeld

30. april 2011

Bellinda89

Årh ja,.. Du er slet ikke den eneste.. De fleste af mine veninder bor i jylland.. Har da også en del her på Sjælland , men det er mere "fest" veninder eller hvad man skal kalde det..!! Jeg savner virkelig også veninden man kan dele en del med , f.eks sine børn osv..

Jeg bor godt nok i Frederikssund , men du må da også gerne skrive til mig

Anmeld

30. april 2011

Bare mig..

Kender det også rigtig godt.. Jeg har en 4-5 veninder, også min eks jeg ser og så familie.. Snakker dog med en del, bare ikke nogen jeg mødes med..

Jeg bor godt nok langt fra dig, så, det eneste du kan bruge mig til, er at du ved du ikke er ene om det - Desværre!

Anmeld

30. april 2011

henh01

Hejsa

Jeg er lige blevet valgt fra af en meget god veninde fordi hun ikke lige var "baby menneske" og det gør mig meget trist at folk vil vælge en fra på den måde. Men det sker åbenbart når man er forskellige steder i livet

Jeg bor i Køge, og du er velkommen til at skrive

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.