Magen til frækhed!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2011

Palaja

Anonym skriver:

Det er vildt, at man ikke kan låne 7000 kr uden en kautionist - det er sgu ikke sjovt at være fattig!

Jamen vi har solgt alle vores møbler, så vi har ingen nu! Vi har lige undersøgt su lån og min kæreste har mulighed for at låne 9500 kr der, så det er da en hjælp

Ja, det er smart nok med SU lån at man kan få for hele året. Vi nappede også lige 16.000 hver sidste år inden Marie kom, da vi var nødt til at rykke ud af vores et-værelses 

Håber I finder ud af det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2011

miinimeal

kommune lån skal man ikk betale renter af!

jeg ville ringe til kommunen hvis jeg var dig og hører hvad søren det er for noget

Anmeld

30. april 2011

Augusta11

Jamen, er det ikke et perfekt indlæg til Kontant?

Anmeld

30. april 2011

Tkcuf

Jeg tror bare der er blevet lavet en fejl.. Så ring til jeres sagsbehandler- om ikke andet- for at brokke jer

Anmeld

30. april 2011

smlmea

Det er fordi det ikk eret indskudslån kommunenharsagdt jatil,de har sagdt ja til et garantilån,som bare betyder,at kommunen stiller banken en garanti,at de vi få deres penge,da kommunen bare vil trække afdraget i jeres løn,hvis i ikke betaler frivilligt.

Så det er et helt almindeligt forbrugslån i er blevet bevilligt,og der skal der betales renter fra dag 1 af,og det passer med10.000 kr ekstra i skal betale.

Så der er ikke begået en fejl,hos kommunen.

Anmeld

30. april 2011

eElak

smlmea skriver:

Det er fordi det ikk eret indskudslån kommunenharsagdt jatil,de har sagdt ja til et garantilån,som bare betyder,at kommunen stiller banken en garanti,at de vi få deres penge,da kommunen bare vil trække afdraget i jeres løn,hvis i ikke betaler frivilligt.

Så det er et helt almindeligt forbrugslån i er blevet bevilligt,og der skal der betales renter fra dag 1 af,og det passer med10.000 kr ekstra i skal betale.

Jeg skulle lige til at skrive det der... :-)

Anmeld

30. april 2011

Anonym trådstarter

smlmea skriver:

Det er jeg klar over, men det er bare ikke det har søgt men stadig synes jeg det er frækt, når man nu søger det fordi man ikke er vanvittig rig!

Anmeld

30. april 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Det er jeg klar over, men det er bare ikke det har søgt men stadig synes jeg det er frækt, når man nu søger det fordi man ikke er vanvittig rig!

Vil da umiddelbart foreslå en anden bank så, for det der er da horribelt.

Kærligst
Sussie

Anmeld

30. april 2011

Mie A

Først og fremmest har det intet med kommunen at gøre at du skal betale så høj en rente...

Det er din bank, som har fastsat en rente for jeres lån - og ja det er dyrt at låne penge!

Anmeld

30. april 2011

Anonym trådstarter

Mie A skriver:

Først og fremmest har det intet med kommunen at gøre at du skal betale så høj en rente...

Det er din bank, som har fastsat en rente for jeres lån - og ja det er dyrt at låne penge!

Det er ikke MIN bank, det er den bank som kommunen åbenbart har en aftale med, så tænker, at de burde kunne gøre det mere fordelagtigt, men nej!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.