Hjælp mig lige..Da der skrives en del om af bleve gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2011

H+S Skjolgborg.

Caroline86 skriver:

det lyder bare underligt at du kan køre 28 dage med p-piller og så bløder da 29 midt på dagen.. så er det faktisk gennembrudsblødning fordi hormonerne ikke er stærke nok til at holde blødningen tilbage (og ret pudsigt at den så lige rammer 29. dagen! )...

Når man piller ved cyklus - som man jo gør når man lægger spiral op - kan man ikke andet end forvente at blødningerne også bliver forstyrret... det er trods alt hormoner man piller ved og det kan altså godt tage et stykke tid før der kommer nogen former for regelmæssighed tilbage i systemet - for mange med spiral bliver blødningerne aldrig regelmæssige!

jeg tager jo  de der  antal p-piller så 7 dages pause og bløde så dagen efter sidste p-piller der om aften(tager dem om aften ca kl 21).Det har jeg altid gjort når jeg har taget p-piller er det røde altid komme dagen efter i løbe af dagen tit om morgen/natten de fleste gange.

henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2011

H+S Skjolgborg.

jeg har skrev i min kalander.

Rød 1 dag den 1/4 om morgen/formiddagen  og sidste dag jeg bløde var den 7/4.

sidste p-pille tog jeg der fredag den 31/3 og nu her den sidste i går den 28/4

Anmeld

3. maj 2011

H+S Skjolgborg.

Jubiiiiiiiiiiiiiiii så kom det røde kl 5,30 til morgen.Vågn med smerte igen og gik ud og tisse også så jeg bare blod blev lidt dårlig er ikke glad for af se mit eget blod tog lidt piller igen som jeg også gjoede hved 21 tiden pga smerte siden jeg fik lagt spiralen op.

Skønt og dog hader blod så håber kun jeg bløde i 5-7 dage også ikke mere.

Tak for alle jere svar

Henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.