banaman89 Er indlagt :( opdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2011

Mamalou

Nej nej nej... Jeg kender ikke Banaman89, men læste med i hendes sidste indlæg. Hvor er det forfærdeligt! 

Jeg sender de kærligeste hilsner til familien og håber på bettemanden kommer igennem dette uden mén. 

Jeg håber virkelig at moderens kæreste bliver meldt, dette skal man ikke slippe ustraffet fra. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2011

B&J

sommerbarn<3 skriver:

Kan jeg så sandelig godt forstå. Puha. bliv frisk lille fyr

Håber jeg også bare så meget

Anmeld

29. april 2011

Laulund87

Det er godt nok forfærdelig dynd for både dreng og mor!!

Håber virkelig den mand får en gevaldig straf!!

Mange knus og tanker!

Anmeld

29. april 2011

bullerbassen

Ej hvor skrækkeligt - håber han bliver meldt og får en straf for det ( dumme svin ) undskyld.

Sender en masser tanker til famlien og håber den lille mand klare sig og snart bliver frisk

Anmeld

29. april 2011

sarahb

B&J skriver:

Det ved jeg faktisk ikke om hun har lige nu tror jeg mest hun tænker på hendes søn

ja lige præcis, men måske de skulle ringe til politiet for at gøre dem opmærksomme på det.. Dont know.. Men han skal bare straffes den idiot. HAr hun talt med hendes mor.

Anmeld

29. april 2011

Sasja77

ÅH hvor er det dog ikke til at bære! jamen for søren da, kan slet ikke begribe hvor hårdt den lille familie må have det lige nu

Vi sidder også herhjemme og krydser fingre for at det lille pus klare sig igennem uden mén og at han aldrig ALDRIG skal udsættes for sådanne klaphatte igen! Og hvor er det bare synd for forældrene også! Det må være så svært for dem!

Mine tanker går til dem og ønsker virkelig af hele mit hjerte at de kommer godt ud af denne ulykke! Manden herhjemme er rasende over at nogen mennesker kan være så ufattelig latterlige og fuldstændig sindsyge at gøre skade på et lille barn!

Tusinde

Anmeld

29. april 2011

B&J

sarahb skriver:

ja lige præcis, men måske de skulle ringe til politiet for at gøre dem opmærksomme på det.. Dont know.. Men han skal bare straffes den idiot. HAr hun talt med hendes mor.

Nej det tror jeg heller ikke, tror hekker ikke de kan snakke sammen

Anmeld

29. april 2011

VIPpigen

Åhh, lurede lige hendes profil, og var det min mors kæreste, så ved jeg ikke hvad jeg havde gjort, er ikke sikker på han ville have det så godt, men måske jeg heller ikke ville. Han er en lille uskyldig dreng, og han sq da ikke flytte sig... STORE klaptorsk (Kan godt grimmere ord, men.......)

Sender hende og familien masser af tanker

Lige en tilføjelse, jeg ved det er svært, men få politiet ind i sagen med det samme, ring til dem, så henter de informationer fra sygehuset når det er.

Anmeld

29. april 2011

merichs

Åh nej  får en klump i halsen og tårer i øjnene. Hvor er det bare frygteligt.

Kender ikke banaman89, men sender hende de varmeste tanker, en masse knus og håber at lillemanden kommer sig uden mén.

Anmeld

29. april 2011

Isabella_mor

jeg plejer normalt ikke at reagere på andres historier... men her RÅBTE JEG VIRKELIG HØJT så min kæreste blev nødt til at sige SHH..!!!

FUCK hvor jeg er vred over at en VOKSEN MAND LORTESPASSER kan finde på at SPARKE et lille barn på 8 mdr i hovdet.!!

JEG HÅBER AT HAN BLIVER ANMELDT FOR VOLD.. SÅDAN EN NARRØV... 

jeg håber lille Benjamin kommer sig hurtigt og så håber jeg at ham idioten får en VIRKELIG LANG DOM... SÅDAN EN IDIOT... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.