banaman89 Er indlagt :( opdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.244 visninger
47 svar
0 synes godt om
29. april 2011

B&J

Vi har lige skrevet sammen. og hendes lille dreng er blevet røgent fotografíet i dag over hele kroppen og desværre havde næse, hals lægen ret han har et lille kraniebrud hvor der siver lidt hjernevæske ud.

Den bette fyr sover stort set hele tiden og når han er vågen skriger han fordi han har smerter siger sygeplejersken og han får noget smertestillende. og desværre er han også begyndt af stoppe med af spise og drikke så lige nu ligger de en drop på ham også.

Jeg håber så meget de kan gøre noget for ham og hvor er banaman89 bare en super sej mor og klare tingene i stiv arm. VERDENS STØRSTE KNUS TIL HENDE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2011

camilla28

hvad der dog sket med den lille gut

Anmeld

29. april 2011

B&J

camilla28 skriver:

hvad der dog sket med den lille gut

En meget lang histore men gå ind under hendes profil det sidste indlæg hun har skrevet er hele historien....

men en kort historie var de på besøg hos hendes mor og hendes kæreste havde få lidt for meget og var blevet sur og sparkede hendes lille dreng i hovede

Anmeld

29. april 2011

Tanja84

Ååååhhh. nej dog, må mam spørge hvad der er sket med ham?

Sender i hvert fald mine varmeste tanker og en kæmpe til både mor og søn

Anmeld

29. april 2011

Ni-ko-li-ne

B&J skriver:

En meget lang histore men gå ind under hendes profil det sidste indlæg hun har skrevet er hele historien....

men en kort historie var de på besøg hos hendes mor og hendes kæreste havde få lidt for meget og var blevet sur og sparkede hendes lille dreng i hovede

guuuuuuuuuuuuuuuuuuuud er det hende!!!

ej, hendes mors kæreste skulle fandemer selv ha sig et kraniebrud

Anmeld

29. april 2011

B&J

Tanja84 skriver:

Ååååhhh. nej dog, må mam spørge hvad der er sket med ham?

Sender i hvert fald mine varmeste tanker og en kæmpe til både mor og søn

Løb ind på hendes side og læs det er meget nemmer

Anmeld

29. april 2011

Mussen2

B&J skriver:

Ej, de er fandme da forhåbentlig ikke rigtig. Undskyld mit udbrud, men jeg bliver helt ude af mig selv....

Anmeld

29. april 2011

Lone Jakobsen

åh nej åh nej hvad er det dog for en frygtelig historie kan slet ikke forholde mig til det.

sender dem begge en masse tanker og

Anmeld

29. april 2011

B&J

Ni-ko-li-ne skriver:

guuuuuuuuuuuuuuuuuuuud er det hende!!!

ej, hendes mors kæreste skulle fandemer selv ha sig et kraniebrud

Ja det er hende desværre

Anmeld

29. april 2011

B&J

Mussen2 skriver:

Ej, de er fandme da forhåbentlig ikke rigtig. Undskyld mit udbrud, men jeg bliver helt ude af mig selv....

kan jeg godt forstå det er jeg også er så ked af det på hendes vejne.... og håber også han får den straf han skal have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.