uhh hvad har han planlagt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2011

Nemesis

Tanja84 skriver:

Først og fremmest, DYBT MISUNDELSE HERFRA

Derefter, IIIIHHHHH HVOR SPÆNDENE og sikke dog en dejlig mand at have. ELSKER surprise, men nøj hvor bliver ens nysgerrighed også bare sat på prøve.

Håber I får en fantastisk tur, og glæder mig meget til at hører om både rejsemål og turen

Sidst, men ikke mindst -LIG TILLYKKE med bryllupsdagen i næste uge

ja min nysgerrighed er også sat på prøve...liges mit planlægger gen :-D

Det bliver rigtig spændende hvor vi skal hen..og hvornår jeg får det af vide.

:-) Sisse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2011

Nenus

ladydan1 skriver:

hihihih :-) hvem ved..måske vi "bare" skal til Ærø...

Sisse

Jamen det er jo altid dejligt når manden endelig tager sig sammen til at gøre noget

Manden min har inviteret mig ud og spise 1 gang, og vi har været sammen i over 2 år

Håber du får en rigtig dejlig tur!

Anmeld

29. april 2011

Nemesis

Skouboe skriver:

Hvor spændende... jeg glæder mig meget til at få at vide, hvad han havde planlagt

God tur!

hihihihhi jaaa det glæder jeg mig også til.

Sisse

Anmeld

29. april 2011

camilla28

hvor er du heldig

vi havde 9 års dag i den 22 april så jeg købt et par lækre  pæne bukser  ( manglede han) og da han så havde fået den på dagen sagde han tak og skulle så til og gå vidre med projekt handimandy  så siger jeg ,, har du noget   han kikker uforstående og siger hvorfor det.. vi plejer ikke og gøre så meget  ud af denne dag men tak for bukserne .. bytter du lige dem til et nr større  og får dem lagt op .. så går han fløjtende ud af døren

så nyd du nu den turom det så  bare er henne i naboens have

Anmeld

29. april 2011

Skouboe

ladydan1 skriver:

hihihihhi jaaa det glæder jeg mig også til.

Sisse

Nu husker du at dele med gruppen, ikke??

Altså fortæller hvad han har planlagt!

Anmeld

29. april 2011

Bondepigen

ladydan1 skriver:

Mit planlæggergen har det meget svært lige nu :-D

Hvad pakker man til lillepigen når man ikk ved hvor man skal hen.. :-)

Sisse som skal på surprisetur næste uge.

Hihi, det lyder spændende. Jeg tror jeg ville pakke til en overlevelsestur bare for en sikkerheds skyld...

Håber I får en god tur, og tillykke med bryllupsdagen i næste uge!

Anmeld

29. april 2011

Nemesis

Skouboe skriver:

Nu husker du at dele med gruppen, ikke??

Altså fortæller hvad han har planlagt!

jo jo jeg skal nok :-D 

Anmeld

29. april 2011

Nemesis

Bondepigen skriver:

Hihi, det lyder spændende. Jeg tror jeg ville pakke til en overlevelsestur bare for en sikkerheds skyld...

Håber I får en god tur, og tillykke med bryllupsdagen i næste uge!

hmm ja..men tvivler på vi skal på overlevelsestur for vi har jo lillepigen med..men der skal vist pakkes lidt forskelligt.

Anmeld

29. april 2011

Bondepigen

ladydan1 skriver:

hmm ja..men tvivler på vi skal på overlevelsestur for vi har jo lillepigen med..men der skal vist pakkes lidt forskelligt.

Ja det bliver man jo nødt til, når ikke man ikke ved noget som helst. Det bliver en stor taske... Eller det ville det i hvert fald blive hvis det var mig der skulle pakke den.. Jeg skal nemlig helst have kontrol over enhver situation... Men det er jo ikke sikkert, at du er ligeså håbløst et tilfælde som jeg....

Anmeld

29. april 2011

Nemesis

Bondepigen skriver:

Ja det bliver man jo nødt til, når ikke man ikke ved noget som helst. Det bliver en stor taske... Eller det ville det i hvert fald blive hvis det var mig der skulle pakke den.. Jeg skal nemlig helst have kontrol over enhver situation... Men det er jo ikke sikkert, at du er ligeså håbløst et tilfælde som jeg....

hahahaa normalt er mit planlæggergen jo i aktion så jeg kan planlægge mig ud af at pakke for meget.

men det er lidt svært.

Sisse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.