uhh hvad har han planlagt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

834 visninger
19 svar
0 synes godt om
29. april 2011

Nemesis

manden altså?!?!?!

Vi har bryllupsdag næste uge og manden har planlagt en tur.

jeg har skulle sørge for pasning af de 2 ældste og hunden fra tirsdag aften til fredag aften. Vi skal åbenbart tidligt afsted onsdag..

Passene og rejseklapvognen skal være klar.

Men derudover aner jeg ikke en dyt...og jeg er ved at blive mere end almindelig nysgerrig efterhånden som tiden nærmer sig.

Manden ELSKER at jeg ikke ved noget og driller mig kærligt..men ihh hvor skal vi dog hen?!?!

Mit planlæggergen har det meget svært lige nu :-D

Hvad pakker man til lillepigen når man ikk ved hvor man skal hen.. :-)

Sisse som skal på surprisetur næste uge.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2011

Sofia

Ej hvor dejligt at han sådan har planlagt en tur. Synes jeg også du fortjener, kan huske du fortalte han ikke var særlig nærværende sidt dig og børnene kom hjem fra en ferie. Håber I får en SKØN tur og rigtig nyder det.

Anmeld

29. april 2011

Nemesis

Sofia skriver:

Ej hvor dejligt at han sådan har planlagt en tur. Synes jeg også du fortjener, kan huske du fortalte han ikke var særlig nærværende sidt dig og børnene kom hjem fra en ferie. Håber I får en SKØN tur og rigtig nyder det.

nej han fik skisme også læst og påskrevet og jeg fortalte ham ligeud at jeg var virkelig tæt på at gå min vej.

siden da er han kommet hjem til spisetid senest hver dag han har været på kontoret.

Jeg glæder mig rigtig meget til vores tur og jeg er sikker på den bliver skøn for det bliver skønt at have ham (næsten) alene.

sisse

Anmeld

29. april 2011

Sofia

ladydan1 skriver:

nej han fik skisme også læst og påskrevet og jeg fortalte ham ligeud at jeg var virkelig tæt på at gå min vej.

siden da er han kommet hjem til spisetid senest hver dag han har været på kontoret.

Jeg glæder mig rigtig meget til vores tur og jeg er sikker på den bliver skøn for det bliver skønt at have ham (næsten) alene.

sisse

Kan jeg virkelig godt forstå. Du fortjener så meget den tur

Anmeld

29. april 2011

Sofia

ladydan1 skriver:

sisse

Anmeld

29. april 2011

Nenus

ladydan1 skriver:

manden altså?!?!?!

Vi har bryllupsdag næste uge og manden har planlagt en tur.

jeg har skulle sørge for pasning af de 2 ældste og hunden fra tirsdag aften til fredag aften. Vi skal åbenbart tidligt afsted onsdag..

Passene og rejseklapvognen skal være klar.

Men derudover aner jeg ikke en dyt...og jeg er ved at blive mere end almindelig nysgerrig efterhånden som tiden nærmer sig.

Manden ELSKER at jeg ikke ved noget og driller mig kærligt..men ihh hvor skal vi dog hen?!?!

Mit planlæggergen har det meget svært lige nu :-D

Hvad pakker man til lillepigen når man ikk ved hvor man skal hen.. :-)

Sisse som skal på surprisetur næste uge.

Der er slet ingen misundelse!!

Anmeld

29. april 2011

Nemesis

Sofia skriver:

Tak!  Sisse

Anmeld

29. april 2011

Nemesis

Nenus skriver:

Der er slet ingen misundelse!!

hihihih :-) hvem ved..måske vi "bare" skal til Ærø...

Sisse

Anmeld

29. april 2011

Tanja84

Først og fremmest, DYBT MISUNDELSE HERFRA

Derefter, IIIIHHHHH HVOR SPÆNDENE og sikke dog en dejlig mand at have. ELSKER surprise, men nøj hvor bliver ens nysgerrighed også bare sat på prøve.

Håber I får en fantastisk tur, og glæder mig meget til at hører om både rejsemål og turen

Sidst, men ikke mindst -LIG TILLYKKE med bryllupsdagen i næste uge

Anmeld

29. april 2011

Skouboe

Hvor spændende... jeg glæder mig meget til at få at vide, hvad han havde planlagt

God tur!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.