Nyrebækkenbetændelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2011

Nynne88

Baby-støv skriver:

konstant smerte....  Den væreste gang, da jeg blev indlagt.... Havde jeg ryste/kuldeture og 40 i feber... Jeg kunne ikk gå, så ondt havde jeg i siden...

Men så slemt behøver det ikk være....

Men jeg får det fordi jeg ikk kan mærke jeg har blærebetændelse, så vandre det videre til nyrene... Men det er en konstant smerte, når det sætter sig der...

Hmm det lyder av . Mit er ikke så slemt (endnu måske) , det kommer og går lidt og gør slet ikke ondt når jeg ligger ned. Prøvede at foreslå lægen forstoppelse , men det afslog hun bare.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2011

twinny

Nynne88 skriver:

Hmm det lyder av . Mit er ikke så slemt (endnu måske) , det kommer og går lidt og gør slet ikke ondt når jeg ligger ned. Prøvede at foreslå lægen forstoppelse , men det afslog hun bare.

okay.... Altså det kan jo godt være start på en nyrebækkenbetændelse... Men jeg håber for dig at i finder u a hvad det er...

Anmeld

29. april 2011

Annette A

Nynne88 skriver:

Synes også det er underligt at jeg ikke har fået noget for det. Hver gang jeg har været oppe med en urinprøve, fordi jeg følte at jeg havde blærebetændelse har jeg bare fået beskeden om at der ikke var nok bakterier til at behandle. Nu tænker jeg bare at det er så dårlig behandling, hvis det alligevel har kunne sprede sig til nyrebækkenet?

Ja det burde lægen da tage mere seriøst. Det er rigtigt at mængden af bakterier afgør om man skal medicineres eller man selv kan skylle det ud med rigelig væske, men det handler også om hvor vidt bakterierne er progressive eller regressive. Hvor længe har du haft det sådan for burde da også mene du skal behandles når det ike aftager..

Anmeld

29. april 2011

Nynne88

cortsen skriver:

Ja det burde lægen da tage mere seriøst. Det er rigtigt at mængden af bakterier afgør om man skal medicineres eller man selv kan skylle det ud med rigelig væske, men det handler også om hvor vidt bakterierne er progressive eller regressive. Hvor længe har du haft det sådan for burde da også mene du skal behandles når det ike aftager..

I ret lang tid synes jeg. Og det er jo ikke særlig godt hverken for mig eller baby tænker jeg.

Anmeld

29. april 2011

Lunae

Nynne88 skriver:

Hvordan føles det og hvordan påvirker det hvis man får det når man er gravid.?

Jeg har haft sidestik i højreside siden igår og lægen snakkede om det kunne være det, men lavede kun en urinprøve som så skulle dyrkes.

Jeg havde nyrebækkenbetændelse i uge 32! Det var forfærdeligt! Jeg havde så afsindigt ondt - jeg kastede op og græd og kunne intet! Jeg blev hentet med ambulance og blev indlagt - har aldrig oplevet sådan en smerte og det var 100 gange værre end veerne og fødslen efterfølgende!

Jeg håber virkelig ikke for dig, at det er det

Anmeld

29. april 2011

Nynne88

Lunae skriver:

Jeg havde nyrebækkenbetændelse i uge 32! Det var forfærdeligt! Jeg havde så afsindigt ondt - jeg kastede op og græd og kunne intet! Jeg blev hentet med ambulance og blev indlagt - har aldrig oplevet sådan en smerte og det var 100 gange værre end veerne og fødslen efterfølgende!

Jeg håber virkelig ikke for dig, at det er det

Av det lyder sørme også smertefuldt . Men forstår ikke hvordan de konstaterer at det ER eller ikke er nyrebækkenbetændelse ud fra en urinprøve? Hvordan konstaterede de at det var det som du havde?

Anmeld

29. april 2011

Lunae

Nynne88 skriver:

Av det lyder sørme også smertefuldt . Men forstår ikke hvordan de konstaterer at det ER eller ikke er nyrebækkenbetændelse ud fra en urinprøve? Hvordan konstaterede de at det var det som du havde?

Jamen jeg blev jo indlagt fordi de troede jeg var i fødsel! De sendte mig hjem dagen efter med penicillin for en svær blærebetændelse! Dagen efter kom smerterne igen og babu babu til hospitalet igen! Denne gang scannede de mine nyre og kunne se det via scanningen! De kunne kun se lidt bakterier i min urin, men ikke nok til at de havde mistanke om nyrebækkenbetændelse! Mht til baby, så sagde de, at jeg kunne risikere at gå i for tidlig fødsel og at jeg i hvert fald ikke gik til 40+0 - jeg fødte 42+0, så det holdte i hvert fald ikke stik

Anmeld

29. april 2011

Nynne88

Lunae skriver:

Jamen jeg blev jo indlagt fordi de troede jeg var i fødsel! De sendte mig hjem dagen efter med penicillin for en svær blærebetændelse! Dagen efter kom smerterne igen og babu babu til hospitalet igen! Denne gang scannede de mine nyre og kunne se det via scanningen! De kunne kun se lidt bakterier i min urin, men ikke nok til at de havde mistanke om nyrebækkenbetændelse! Mht til baby, så sagde de, at jeg kunne risikere at gå i for tidlig fødsel og at jeg i hvert fald ikke gik til 40+0 - jeg fødte 42+0, så det holdte i hvert fald ikke stik

Håber sørme ikke jeg går for tidligt i fødsel . Men tusind tak for dit svar.

Anmeld

29. april 2011

Lunae

Nynne88 skriver:

Håber sørme ikke jeg går for tidligt i fødsel . Men tusind tak for dit svar.

Det tror jeg heller ikke, at du skal regne med! Det er vidst bare noget med, at man helst ikke må få sådanne sygdomme efter uge 30!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.