uhh sættes igang den 9 maj:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2011

betiinsen

1000 tak for svar piger, glæder mig virkeligt meget selvom det bliver hårdt..

kan læse det er meget forskelligt hvor lang tid det tager, men de fleste tager det ca. 2 dage ved tror jeg.. krydser fingre for mit går nogenlunde stærkt

andre der er blevet sat igang og hvad er jeres erfaring?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

Nadia&Daniel

betiinsen skriver:

Hej piger..

var på skejby idag, og de gav mig en tid hvor jeg er 37+6 til at blive sat igang. dvs. jeg skal sættes igang om formiddagen den 9 maj er meget glad men også begyndt at blive lidt nervøs, da jeg synes det kommer tæt på

hun blev vurderet til at være 2870 gr idag, og sad dybt fast i bæknet, samt var min livmoderhals forsvundet meget..

ihh jer der blev sat igang før tid, hvordan forgik det og hvor hurtigt gik det..?

jeg ved at jeg ikke bliver sendt hjem i mellemtiden, da jeg har ca. halvanden time hver vej

Uhhh - hvor spændende

Er også spændt på hvad vægten så siger... Laura blev skønnet til 2900-3000 gram - hun kom til verden 8 dage før termin, og vejede 2580 gram..

Anmeld

1. maj 2011

Maalene

Eeej, hvor vildt søde

Hvor bliver det bare spændende - glæder mig heeelt vildt til at se jeres smukke lille pige

Anmeld

2. maj 2011

sandratobias

Jeg blev sat igang den 10. feb og Amanda er født den 13. kl 02 46... Hvis du vil læse nærmere om min fødsel, så har jeg skrevet FB..  

Anmeld

2. maj 2011

anynom

Tillykke! =)

Håber da du føder med det samme, den 9. maj er en goooood dag (læs: min fødselsdag) =D

Held og lykke =)

Anmeld

2. maj 2011

Najsen86

Held og lykke med det det må være vildt at vide at det er der

hun kommer til verden  Bliver da skønt!

Anmeld

2. maj 2011

betiinsen

tak piger, jo det er også lidt vildt at tænke på.. den 9 maj ville også være helt okay for mig, meeeeeen så optimistisk er jeg ikke helt, tror selv den 10 eller 11 maj hehe..

Anmeld

8. maj 2011

Hailiesmom11

Du skal lige have en kæmpe  med herfra, det er spændende at nu er det snart nu  Men hvis du har en ICD tror jeg ikke de vil sende dig hjem i mellemtiden..

Anmeld

8. maj 2011

Hailiesmom11

betiinsen skriver:

tak piger, jo det er også lidt vildt at tænke på.. den 9 maj ville også være helt okay for mig, meeeeeen så optimistisk er jeg ikke helt, tror selv den 10 eller 11 maj hehe..

Den 10. maj er en god dag  den nemlig også min føsda

Anmeld

8. maj 2011

otlitrom

Det er lidt siden du oprettede denne tråd, men nu er det jo virkelig tæt på! Du må være ved at sprænges i spænding!!

Rigtig god fødsel!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.