uhh sættes igang den 9 maj:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.391 visninger
20 svar
0 synes godt om
29. april 2011

betiinsen

Hej piger..

var på skejby idag, og de gav mig en tid hvor jeg er 37+6 til at blive sat igang. dvs. jeg skal sættes igang om formiddagen den 9 maj er meget glad men også begyndt at blive lidt nervøs, da jeg synes det kommer tæt på

hun blev vurderet til at være 2870 gr idag, og sad dybt fast i bæknet, samt var min livmoderhals forsvundet meget..

ihh jer der blev sat igang før tid, hvordan forgik det og hvor hurtigt gik det..?

jeg ved at jeg ikke bliver sendt hjem i mellemtiden, da jeg har ca. halvanden time hver vej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2011

afrobabies

betiinsen skriver:

Hej piger..

var på skejby idag, og de gav mig en tid hvor jeg er 37+6 til at blive sat igang. dvs. jeg skal sættes igang om formiddagen den 9 maj er meget glad men også begyndt at blive lidt nervøs, da jeg synes det kommer tæt på

hun blev vurderet til at være 2870 gr idag, og sad dybt fast i bæknet, samt var min livmoderhals forsvundet meget..

ihh jer der blev sat igang før tid, hvordan forgik det og hvor hurtigt gik det..?

jeg ved at jeg ikke bliver sendt hjem i mellemtiden, da jeg har ca. halvanden time hver vej

Jeg fik en stikpille, og så blev jeg sendt hjem igen og skulle komme igen dagen efter, medmindre det udviklede sig meget inden, men så skulle jeg tjekkes dagen efter om stikpillen havde åbnet mig, og så fik jeg prikket hul på vandet, og senere på dagen ve-stimulerende drop, og så gik det fremad

Anmeld

29. april 2011

betiinsen

okay fra du fik den første pille til du fødte, hvor mange timer gik da der?

Anmeld

29. april 2011

Happiness

Ej hvor blir det spændende. Det er jo lige om lidt!!!

Så får du snart din lille pige i armene.

Jeg kan huske du har noget med hjertet? Så mon ikke de beholder dig derinde? Kunne ikke forestille mig de vil sende deíg hjem, når du bor så langt væk.

Anmeld

29. april 2011

afrobabies

betiinsen skriver:

okay fra du fik den første pille til du fødte, hvor mange timer gik da der?

Jeg fik stikpillen kl. 8.30 fredag morgen, lørdag morgen kl. 8.30 blev der prikket hul på vandet. Kl. ca. 14.30 ve-stimulerende drop. Hun er født kl. 22.47 samme aften

Anmeld

29. april 2011

betiinsen

Happiness skriver:

Ej hvor blir det spændende. Det er jo lige om lidt!!!

Så får du snart din lille pige i armene.

Jeg kan huske du har noget med hjertet? Så mon ikke de beholder dig derinde? Kunne ikke forestille mig de vil sende deíg hjem, når du bor så langt væk.

jo det er rigtigt jeg har noget med hjertet, har en ICD indsat som styre mit hjerte, så det er derfor de vil sætte mig igang og holde øje med mig.. ja det er faktisk meget snart

nej de sagde også at de ikke vil sende mig hjem i mellemtiden, så er bare spændt på hvordan det kommer til at forgå

Anmeld

30. april 2011

Nalle

Jeg blev sat igang 37+1

Fik 3 stil piller, ve drop og lå med veer on an off i 2 dage, fødslen tog 13 timer.

Syns det er hårdt at blive sat igang, frem for en alm fødsel.

Alt held og lykke til dig, lige om lidt

Anmeld

30. april 2011

Stéphanie

betiinsen skriver:

Hej piger..

Uhh hvor spændende! Held og lykke herfra!

Da jeg blev sat i gang med min datter tog de vandet med det samme da der var plads til det, blev sat i gang 34+6 mener jeg, og der gik 2½ fra de tog vandet til hun blev født.  Fik forresten da egentlig også vedrop lige efter de tog vandet.

Endnu en gang held og lykke med det hele

Anmeld

30. april 2011

SP10

Profilbillede for SP10

Jeg blev sat igang 39+0. Fik den første pille omkring 8.30 og igen en omkring kl.15. Samme aften omkring midnat går mit vand, og 7 timer efter har jeg født. Så her gik det rimelig stærkt..

Håber også for dig det går hurtigt 

Anmeld

30. april 2011

Dot D

Jeg fik stikpille torsdag morgen 35+7, vandet blev taget fredag morgen, og jeg fødte søndag aften 36+0

Held og lykke med den kommende fødsel, jeg håber den går godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.