Det gik ellers så godt!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2011

TbCp

Sjl-msl-Mkl skriver:

Jeg lod vær med og spørge Malou Selma om det, jeg sagde hver time at nu skulle hun lige på wc - det resulterede i at hun ikke tissede i bukserne men på wc`et..

Vi har også besluttet at her henover weekenden sætter vi hende på wc en gang hver eller hver anden time og så håber vi at det igen går den rigtige vej!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2011

LinLin

TbCp skriver:

Liva har heller aldrig vist interesse for toilettet...og sagde heller aldrig til når han havde noget i bleen. Så fuldstændig som hos jer.

Vi har forsøgt op til flere gange at tage bleen af hende og ind imellem har det lykkedes at snuppe hende på wc i rette tid, men igen sagde hun aldrig selv til så vi har hver gang givet hende ble på igen.

Men denne gang gik det så godt en uges tid, hvor hun kom og sagde til hver gang! Og pludselig vender det bare og hun gør alt i bukserne.

Vi har snakket om, om det kan være en form for "magtkamp" mod os forældre, at det her kan hun selv styre... men ved ikke om det kan være derfor.

Hun beder ikke selv om at få ble på igen, så det vil vi helst lade være med og hun bliver ikke ked af når der er noget i bukserne. Det gjorde hun i den uge det gik godt, når hun var kommet til at tisse i bukserne blev hun rigtig ked og kaldte på os, men nu er hun bare ligeglad.

Vi vil her henover weekendn forsøge med at sætte hende på wc hver eller hver anden time og så se om der sker en positiv udvikling.
Her til morgen har hun da lavet stort da vi satte hende på wc så det er da fremskridt!

Hvis hun ikke bliver ked af det når det sker så ville jeg også fortsætte

Jeg spurgte rigtigt tit "skal du på toilettet nu?" - og svaret var nej hver gang! Så gik det nogle gange et minut så sagde han "Nu skal jeg tisse!" hvorefter han løb op på toilet - det var vist hans magtkamp

Anmeld

2. maj 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi prøvede det samme med Luka for et par måneder siden, og det endte i samråd med bh, at give ham ble på igen. Men denne gang var det bukseble og nogen gange bruger han toilettet og andre gange bleen.

Når vi komme hjem vælger han selv om han vil have bleen af. De sidste 2 uger er han blevet så god. Han kommer selv og siger når han skal tisse eller lave stort.

Vi tager til Mallorca på lørdag og forventer, at når vi kommer hjem er han helt blefri. Efterfølgende stopper vi også med bleen i bh.

Jeg synes det var en svær beslutning, at give ham bleen på igen i bh, men det var helt sikkert den bedste beslutning for Luka.

Hvordan er det gået i bh?

Kh. Katja

p.s. de sagde i bh, at det var meget normalt, at efter et par uger gik de et skridt tilbage og begyndte, at lave mange uheld

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.