Hvad har jeg rodet mig ud i..... ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2011

B&J

Ej hvor spænde jeg tror helt sikkert du får taget kanon gode billeder..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2011

Dot D

Du tager jo nogle helt fantastiske billeder, så jeg er sikker på, at de nok skal blive gode

Anmeld

29. april 2011

Gyllibik

Jeg stoler på dig smukke og er sikker på du får skudt nogle fantastiske billeder.

Håber vi får lov til at se nogle af billederne.

Anmeld

30. april 2011

Dinna88

B&J skriver:

Ej hvor spænde jeg tror helt sikkert du får taget kanon gode billeder..

Det er riiigtig spændende, men nervepirrende Åh, tak!

Anmeld

30. april 2011

Dinna88

Dot D skriver:

Du tager jo nogle helt fantastiske billeder, så jeg er sikker på, at de nok skal blive gode

Hvor sødt skrevet, tusinde tak!

Anmeld

30. april 2011

Dinna88

Gyllibik skriver:

Jeg stoler på dig smukke og er sikker på du får skudt nogle fantastiske billeder.

Håber vi får lov til at se nogle af billederne.

Hvor er du sød  du fingre for mig?

Uh, vil rigtig gerne vise jer dem hvis de bliver gode, må høre parret ad, om hvad de siger til det.  

Anmeld

30. april 2011

NoName

Rolig mulle, det skal nok gå... du har jo et digital cam, så bare knips løs. Og så dygtig som du er, er jeg sikker på det nok skal gå godt.

Men kan godt forstå du er nervøs... ville jeg sQ også være..

lidt inspiration fra en af mine gode venner som også er amatør fotograf eller hvad det nu hedder http://www.dsfoto.dk/simpleviewerBryllup/index.html

Anmeld

30. april 2011

Dinna88

noname skriver:

Rolig mulle, det skal nok gå... du har jo et digital cam, så bare knips løs. Og så dygtig som du er, er jeg sikker på det nok skal gå godt.

Men kan godt forstå du er nervøs... ville jeg sQ også være..

Heldigvis kan der være 1000 billeder på mit kort, så NOGLE gode må der jo blive, til trods for maveknuder og rystende hænder Ej... Jeg prøver at bilde mig selv ind, at når jeg først har mødt dem, så skal det hele nok gå. Jeg er bare ret befippet over at skulle hoppe rundt i kirken foran så mange mennesker  Men! Der er en første gang til alting, og jeg kan jo godt lide at fotografere, så må lige kvinde mig lidt op! 

Men tak  Og ret betryggende, at det ikke bare er mig der er fjollet!

Anmeld

30. april 2011

NinaNymannMadsen

selvf klare du den da. krydser alt jeg kan for at det hele kommer til at gå. og held og lykke med dit første bryllup.

Anmeld

30. april 2011

Dinna88

Astasmor skriver:

selvf klare du den da. krydser alt jeg kan for at det hele kommer til at gå. og held og lykke med dit første bryllup.

Tusinde tak!! Rigtig sødt af dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.