Hvad har jeg rodet mig ud i..... ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.586 visninger
23 svar
0 synes godt om
29. april 2011

Dinna88

Shit, manner, jeg er ved at blive smånervøs. Jeg skal fotografere til mit første bryllup i morgen - hvad har jeg rodet mig ud i?! Jeg har kun ejet mit spejlrefleks siden i vinters, hvor min fotografering for alvor går igang, og allerede NU skal jeg fotografere til et bryllup? 

Jeg har 0 erfaring på det punkt, og det ved parret godt. "De stoler blindt på mig", som hun sagde i telefonen igår - selvom de aldrig har mødt mig, og kun har set mine billeder. Fåååårk  Er møg nervøs for at de regner mig for meget mere, og at billederne bare bliver en skuffelse. Meeeeeeeeeeeeeeeen.... Mon ikke det går.... Jeg ved jeg kommer til at få SÅ ondt i maven i morgen  Hvilket er latterligt, jeg skal jo bare gøre hvad jeg elsker og de er SÅ søde - ud fra hvad jeg har oplevet på tekst i over den ene samtale i telefonen.

Yaikes.... Kryds lige fingre for mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2011

cecilie1984

Shit, manner, jeg er ved at blive smånervøs. Jeg skal fotografere til mit første bryllup i morgen - hvad har jeg rodet mig ud i?! Jeg har kun ejet mit spejlrefleks siden i vinters, hvor min fotografering for alvor går igang, og allerede NU skal jeg fotografere til et bryllup? 

Jeg har 0 erfaring på det punkt, og det ved parret godt. "De stoler blindt på mig", som hun sagde i telefonen igår - selvom de aldrig har mødt mig, og kun har set mine billeder. Fåååårk  Er møg nervøs for at de regner mig for meget mere, og at billederne bare bliver en skuffelse. Meeeeeeeeeeeeeeeen.... Mon ikke det går.... Jeg ved jeg kommer til at få SÅ ondt i maven i morgen  Hvilket er latterligt, jeg skal jo bare gøre hvad jeg elsker og de er SÅ søde - ud fra hvad jeg har oplevet på tekst i over den ene samtale i telefonen.

Jeg skal nok krydse fingre for dig. Er sikker på at du klare det super godt. Ved Tine og John glæde sig, Det vigtigste er vel at billederne er skarpe

Med det sted de skal fotograferes kan det næsten ikke gå galt, det er i en pæn park og lige ned til vandet. Vi blev selv fotograferet samme sted. Se evt vores billeder http://www.123hjemmeside.dk/emilie2008/18660603 der er både alm billeder og prof billeder.

Men de prof billeder er billeder af billeder hvis du forstår, vi fik vores prof billeder i en mappe.

Anmeld

29. april 2011

cecilie1984

Dinna88 skriver:

http://www.facebook.com/media/set/fbx/?set=a.67606439493.68396.707819493

her er også lidt mange af dem er dog de samme men bare lidt større

Anmeld

29. april 2011

Dinna88

cecilie1984 skriver:

Jeg skal nok krydse fingre for dig. Er sikker på at du klare det super godt. Ved Tine og John glæde sig, Det vigtigste er vel at billederne er skarpe

Med det sted de skal fotograferes kan det næsten ikke gå galt, det er i en pæn park og lige ned til vandet. Vi blev selv fotograferet samme sted. Se evt vores billeder http://www.123hjemmeside.dk/emilie2008/18660603 der er både alm billeder og prof billeder.

Men de prof billeder er billeder af billeder hvis du forstår, vi fik vores prof billeder i en mappe.

Hehe, jooo tak Ja, det lød virkelig også sådan. Hehe, for mig handler det virkelig om at lave nogle fantastiske billeder - jeg vil gerne at jeg kan give dem nogle billeder der ikke er "kedelige og almindelige" selvom nogle af de billeder de ønsker er de traditionelle. Men ja - jeg håber da godt nok også at de bliver skarpe, haha!

Ja, det ser jo super godt ud! Jeg googlede også stedet, og det er et flot område. Håber vi kan få udnyttet det Det jeg er mest nervøs over er nok at leve op til deres forventninger  Men de lyder jo til at være hele nede på jorden, så mon ikke det nok skal gå!

Anmeld

29. april 2011

Dinna88

cecilie1984 skriver:

http://www.facebook.com/media/set/fbx/?set=a.67606439493.68396.707819493

her er også lidt mange af dem er dog de samme men bare lidt større

De ser rigtig gode ud - og en smuk brud 

Er det den samme kirke?!

Anmeld

29. april 2011

cecilie1984

Dinna88 skriver:

De ser rigtig gode ud - og en smuk brud 

Er det den samme kirke?!

Nej det er ikke samme kirke.

tak for de pæne ord.

Vi ses jo i morgen.

Anmeld

29. april 2011

Annemor...

Dinna88 skriver:

Det skal nok gå det hele :-)

Jeg har selv prøvet det - kan ses på min hjemmeside www.annesh.dk det gik nu godt nok, men jeg var ikke selv tilfreds med billederne, men det var brudeparret heldigvis

Anmeld

29. april 2011

Dinna88

Annemor... skriver:

Det skal nok gå det hele :-)

Jeg har selv prøvet det - kan ses på min hjemmeside www.annesh.dk det gik nu godt nok, men jeg var ikke selv tilfreds med billederne, men det var brudeparret heldigvis

Ja, hvis de bryllupsbilleder du har derinde er dine første gange ved det, så er det da gået super

Jeg kan se at jeg redigerer en del mere i billederne end du gør - det trøster mig lidt at jeg kan redigere i lys osv. hvis det nu ikke er gået helt super

Jeg kan sagtens forestille mig, at parret bliver mere tilfredse end jeg gør!

Anmeld

29. april 2011

Annemor...

Det første af bryllupperne hvor jeg tog billeder til  er Tanja og Sørens.

Jeg reg. ikke i mine billeder, de er som de er og det glæder alle sammen

Anmeld

29. april 2011

Dinna88

Annemor... skriver:

Det første af bryllupperne hvor jeg tog billeder til  er Tanja og Sørens.

Jeg reg. ikke i mine billeder, de er som de er og det glæder alle sammen

Okay

Uh. Kvaliteten bliver betydeligt bedre når jeg redigerer lidt. Det er dog få ting jeg gør - jeg redigerer i farven (f.eks. så græsset bliver grøndere) jeg beskærer (så der er ligemeget i hver side, hvis jeg har ramt lidt ved siden af) og så redigerer jeg i lys og kontrast. Billederne kan nærmest komme til at se prof. ud når jeg gør det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.