Halloween...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2008

twinboys

JemKem skriver:

Jo det er... Vi bor i Sønderjylland ;-)

Med at banke på døre??? Ikke i Haderslev da??? Hvor i sønderjylland er du fra???

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2008

Kvindemin

De var både i Silkeborg, og i Ikast hvor jeg den aften forholdte mig.
Syntes det er så opreklameret, at man skal gå til døre og be om penge eller slik til halloween. Det hører kun fastelavn til i mine øjne, og så er det slik eller kage. IKKE penge.
Den flabede unge der bankede på døren her, sagde frækt ' stik mig 100 kr '. Uopdraget unge

Anmeld

2. november 2008

JemKem

twinboys skriver:

Med at banke på døre??? Ikke i Haderslev da??? Hvor i sønderjylland er du fra???

Majbritt

Vi bor i Lintrup. Tæt på Ribe. Og vi bor lige syd for Kongeåen, så vi er skam i Sønderjylland ;-)

Anmeld

2. november 2008

JemKem

Chritinap skriver:

Syntes det er så opreklameret, at man skal gå til døre og be om penge eller slik til halloween. Det hører kun fastelavn til i mine øjne, og så er det slik eller kage. IKKE penge.
Den flabede unge der bankede på døren her, sagde frækt ' stik mig 100 kr '. Uopdraget unge

Øj, og så troede jeg de her var slemme. Den unge havde ikke fået så fint et svar som det jeg gav dem her. Jeg havde nok skældt ham pænt meget ud...

Anmeld

2. november 2008

JemKem

Chritinap skriver:

Øj, og så troede jeg de her var slemme. Den unge havde ikke fået så fint et svar som det jeg gav dem her. Jeg havde nok skældt ham pænt meget ud...

Anmeld

2. november 2008

Plysbjørnen

twinboys skriver:

De er heller ikke nået til Sønderjylland ....

Jo jo, dog ikke i helt så stor stil... for der var da et hold her hos os, men vi havde da lykkeligt glemt alt om det... Men vi havde da lige så de kunne få en enkelt dåse cola hver... Om de var klædt ud ved jeg ikke, for det var manden der åbnede...

Betina

Anmeld

2. november 2008

Miamaja

Bastian skriver:

I Canada hvor jeg voksede op samlede vi ind til Unicef samtidig med at vi fik slik til os selv. Superide synes jeg selv.

Og selvfølgelig skal ungerne ikke have slik uden de er klædt ud. Her i byen er der ikke børn der går rundt og tigger slik. Selvom det er en tradition jeg er vokset op med, synes jeg det er meget kunstigt, hvis der her og der tigges slik. Skal der være Halloween skal det være alle steder i landet, og så skal tiggeriet ske efter mørkets frembrud - det er jo sådan Halloween er. Det var så hyggeligt, at alle børn var på gaden i deres kostumer (i DK har jeg kun set børn klædt i uhyggelige kostumer, så der er noget der er anderledes end Halloween i USA og Canada). Jeg synes det er noget pjat både med fastelavn og Halloween. Jo det er hyggeligt med græskar og lignede, men tiggeri to gange om året er 1 gang for meget.

Ja, det synes jeg nu ogsaa. en gang om aaret er rigeligt ellers gaar der lidt af det sjove og saerlige vaek

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.