Telmore kunder kom hid....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2011

Nalle

MoarJ skriver:

Var meget usikker på at det var det jeg skulle betale... Så alt hvad der hedder udbetaling når man kigger mobil, er det man skal betale kontant med det samme? Bare lige så jeg er sikker... 

Ja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2011

malliebooh

MoarJ skriver:

Så det vil sige når jeg kommer til kassen og der 248,- i udbetaling, det er så det jeg skal betale kontant for tlf for at gennemfører betalingen? Vil bare være sikker... 

Det var det, da jeg skulle købe

Anmeld

29. april 2011

Mira0911

Nalle skriver:

Ja

Tak for hjælpen søde... 

Anmeld

29. april 2011

Mira0911

MalleH skriver:

Tusind tak for hjælpen... 

Anmeld

29. april 2011

Nalle

MoarJ skriver:

Tak for hjælpen søde... 

Anmeld

29. april 2011

pussepige

Jeg har endnu ikke forstået det med håndjern..!! Og hva betaler man så nå rman ringer altså jeg er en dør til sådan noget..

Anmeld

29. april 2011

Mira0911

MalleH skriver:

Nu har jeg købt tlf derinde med afdrag.. Det første afdrag, hvornår bliver det taget? 1. Juni? 

Anmeld

29. april 2011

malliebooh

MoarJ skriver:

Nu har jeg købt tlf derinde med afdrag.. Det første afdrag, hvornår bliver det taget? 1. Juni? 

Jeg købte min mobil d. 12 marts. d. 12 april "faldt" de 99 kr så, og d. 15 blev afdraget trukket. Så jeg ved ikke præcist hvornår afdraget bliver trukket, ved dig. Jeg troede nemlig mit afdrag blev trukket d. 12 også. Men de blir altså trukket fra din taletid, bare så du ved det

Anmeld

29. april 2011

Mira0911

pussepige skriver:

Jeg har endnu ikke forstået det med håndjern..!! Og hva betaler man så nå rman ringer altså jeg er en dør til sådan noget..

Tænker du når du ringer til kundeservice eller?

Anmeld

29. april 2011

slettet_7530

pussepige skriver:

Hvis du køber en telefon med håndjern betyder det at telefonen er låst til Telmore i den tid du har valgt den skal have håndjern på, så vælger du selv abbonnementet , hvis det er en billig telefon du har i kikkerten kan det oftest ikke betale sig at have håndjern på den da du så kan sætte et hvilket som helst sim-kort i når den ankommer til din adresse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.