Telmore kunder kom hid....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.364 visninger
28 svar
0 synes godt om
29. april 2011

Mira0911

Har I prøvet at købe en mobil derinde efter det nye er kommet... Man skal uanset hvad betale 149,- i oprettelse om man er ny kunde eller ej... 

Men en ting forstår jeg ikke lige helt... 

Når jeg går til kassen, så står der udbetaling 248,- ER det, det jeg skal betale? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2011

Mor til prinsessen :-)

MoarJ skriver:

Har I prøvet at købe en mobil derinde efter det nye er kommet... Man skal uanset hvad betale 149,- i oprettelse om man er ny kunde eller ej... 

Men en ting forstår jeg ikke lige helt... 

Når jeg går til kassen, så står der udbetaling 248,- ER det, det jeg skal betale? 

Njej har jg ikke hørt noget om... jeg ville enten chatte eller ringe til telmore.....
jeg har altid været glaf for telmore

Anmeld

29. april 2011

Nalle

Ja det er det, har selv snakket med dem søde

Anmeld

29. april 2011

Mikkel's mor <3

Jeps

Anmeld

29. april 2011

Mira0911

Nalle skriver:

Ja det er det, har selv snakket med dem søde

Var meget usikker på at det var det jeg skulle betale... Så alt hvad der hedder udbetaling når man kigger mobil, er det man skal betale kontant med det samme? Bare lige så jeg er sikker... 

Anmeld

29. april 2011

Mira0911

Mor til prinsessen :-) skriver:

Njej har jg ikke hørt noget om... jeg ville enten chatte eller ringe til telmore.....
jeg har altid været glaf for telmore

Chatten er lukket... Synes faktisk det er ret dårligt at man skal betale for at ringe til kundeservice... 

Anmeld

29. april 2011

malliebooh

Jeg har haft telmore de sidste 4 år og købt adskillige telefoner igennem det. Ikke én klage til dem herfra

Anmeld

29. april 2011

Mira0911

MalleH skriver:

Jeg har haft telmore de sidste 4 år og købt adskillige telefoner igennem det. Ikke én klage til dem herfra

Har du købt tlf derinde efter det nye er startet.. Hvor man skal betale 149,- i oprettelse ? 

Anmeld

29. april 2011

malliebooh

MoarJ skriver:

Har du købt tlf derinde efter det nye er startet.. Hvor man skal betale 149,- i oprettelse ? 

Ja det har jeg. Købte for en måned siden. Der betalte jeg også oprettelse + 100 kr for telefonen.. og så SKAL jeg bruge 99 kr. i måneden, hvilket er nemt for mig da det går lige op med fri sms&mms + telmore til telmore.. også betaler jeg ekstra afdrag på telefonen som er 150 kr. hver måned.. Så 250 kr til at starte med og 250 kr om måneden.. i 6 måneder selvfølgelig. Og de 150 kr for afdrag giver nøjagtigt det samme som hvis man vælger at betale hele telefonen med det samme. Så det synes jeg var fint  

Anmeld

29. april 2011

Mira0911

MalleH skriver:

Ja det har jeg. Købte for en måned siden. Der betalte jeg også oprettelse + 100 kr for telefonen.. og så SKAL jeg bruge 99 kr. i måneden, hvilket er nemt for mig da det går lige op med fri sms&mms + telmore til telmore.. også betaler jeg ekstra afdrag på telefonen som er 150 kr. hver måned.. Så 250 kr til at starte med og 250 kr om måneden.. i 6 måneder selvfølgelig. Og de 150 kr for afdrag giver nøjagtigt det samme som hvis man vælger at betale hele telefonen med det samme. Så det synes jeg var fint  

Så det vil sige når jeg kommer til kassen og der 248,- i udbetaling, det er så det jeg skal betale kontant for tlf for at gennemfører betalingen? Vil bare være sikker... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.