Hvad skal du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2011

Dansker i England

Vi har jo 4-dages weekend herovre pga bryllup og 1. maj. I dag slapper lillepigen og jeg af - har ingen planer overhovedet. I morgen kommer manden min herover og bliver til mandag - har ikke nogen planer for, hvad vi skal lave, men jeg tror, det bliver noget i stil med at pakke og gøre rent og gøre klar til flytning (en totalt romantisk weekend - jeg ved det godt ) og mandag har lillepigen og jeg en play-date

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2011

Pige2009

Arbejde i aften, men Laura er allerede taget med mine forældre i deres sommerhus og jeg støder så til, når jeg får fri engang

Anmeld

29. april 2011

Dinna88

MoarJ skriver:

Lave i weekenden? 

Her står den på det som den plejer... Hvile i sengen, hygge med Julie og kæresten samt hunden... Se film, tegnefilm og lege med Julie... 

Ja her sker der ikke det vilde så længe jeg døjer med det ene og det andet... 

Så håber jeg at du snart får det bedre, så du kan nyde det gode vejr 

Jeg skal en hulens masse i weekenden! Når den begynder nu her kl 15, så henter min kæreste mig på skolen. Så hjem til ham og afstiafsted ned på rideskolen og have en times undervisning. Så er jeg hjemme omkring halv syv, og så har min kæreste og jeg snakket om en tur i biffen - vi skal have spist det slik vi blandede igår for lige godt 100 kr Lørdag skal jeg (7,9,13) fotografere til et bryllup i Vejle - glæder mig og er møg nervøs! Om aftenen tænker jeg på måske at smutte forbi min søster.

Søndag skal der gøres rent ved en mand jeg gør det for, og så står eftermiddag og aften nok på lektier - har trods alt to spansk afleveringer der banker på døren. Og så gik den weekend

Anmeld

29. april 2011

KarinaIda

MoarJ skriver:

Lave i weekenden? 

Her står den på det som den plejer... Hvile i sengen, hygge med Julie og kæresten samt hunden... Se film, tegnefilm og lege med Julie... 

Ja her sker der ikke det vilde så længe jeg døjer med det ene og det andet... 

Her står den på cirkus i aften, haven imorgen formiddag/middag, imorgen aften fødselsdag, søndag formiddag fødselsdag og så ellers hjem og gøre rent og hygge med manden og prinsessen...

Anmeld

29. april 2011

Mira0911

MIWULA skriver:

Det lyder da også rigtig hyggeligt. Idag skal vi hjem til min mor og spise og imorgen skal vi på kræmmermarket i Roskilde og søndag ved jeg det ikk helt endnu.

Det er det også... 

Anmeld

29. april 2011

Mira0911

Kofoed33 skriver:

Jeg skal flytte i morgen og klargøre den gamle lejlighed. Så afslapningen må vente til tirsdag aften

Vidste slet ikke I skulle flytte... Det bliver da spændende... 

Anmeld

29. april 2011

Mira0911

Janni. skriver:

Vi skal til konfirmation begge dage, altså lørdag og søndag. 

Så har I nok at se til... 

Anmeld

29. april 2011

Millesmammi

vi skal hjem og være barnepiger på mine søskende imorgen, ellers ikke det helt store

Anmeld

29. april 2011

twinny

her står den på grill i aften, bare manden og jeg... Imorgn skal vi til min mormor og morfar og grille....  og ligge i haven og få noget sol.... Søndag bliver nok bare hygge, måske en tur på bakken...

Anmeld

29. april 2011

Gittemor09

idag : lige om lidt sætter jeg mig ud i min bil, og skal ud til en veninde, hvor vi samles nogle veninder, spiser noget god mad, ser en masse film, og lægger os til at sove hvor der er plads imens lillepigen skal hygge med mormor og morfar...

imorgen : skal jeg hjem fra veninden. Hente min niece så hun kan lege med min datter, og så ellers hygge....

Søndag : skal jeg hente min lille nye kat og om eftermiddagen skal jeg ud og ride på min nye hest (nej, det er ikke en gyngehest)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.