Hvad skal du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.222 visninger
21 svar
0 synes godt om
29. april 2011

Mira0911

Lave i weekenden? 

Her står den på det som den plejer... Hvile i sengen, hygge med Julie og kæresten samt hunden... Se film, tegnefilm og lege med Julie... 

Ja her sker der ikke det vilde så længe jeg døjer med det ene og det andet... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2011

MIWULA

MoarJ skriver:

Lave i weekenden? 

Her står den på det som den plejer... Hvile i sengen, hygge med Julie og kæresten samt hunden... Se film, tegnefilm og lege med Julie... 

Det lyder da også rigtig hyggeligt. Idag skal vi hjem til min mor og spise og imorgen skal vi på kræmmermarket i Roskilde og søndag ved jeg det ikk helt endnu.

Anmeld

29. april 2011

Kofoed.

Jeg skal flytte i morgen og klargøre den gamle lejlighed. Så afslapningen må vente til tirsdag aften

Anmeld

29. april 2011

Nalle

Idag skal vi have købt en tvillinge klapvogn til ungerne

Og imorgen, skal vi til vandet, har vi lovet victoria

Søndag ved jeg ikke hvad vi skal lave endnu.

Anmeld

29. april 2011

eElak

Jeg har ingen anelse...

Har dog overvejet at tage et smut i fælledparken søndag, hvis der er nogen som vil med os da.. for gider ikke at rende rundt alene derinde med knægten

Anmeld

29. april 2011

ekzunz

Idag skal vi til SpringNight i Hillerød, i morgen skal jeg til lagersalg hos Wheat og søndag skal ungerne til fodboldstævner, børnefødselsdage osv, så der skal jeg vist bare være chauffør.

Og så har jeg lige noget stakit der skal males hvis jeg skulle kede mig....

Anmeld

29. april 2011

Janni.

Vi skal til konfirmation begge dage, altså lørdag og søndag. 

Anmeld

29. april 2011

merichs

MoarJ skriver:

Lave i weekenden? 

Lyder da også som en ret hyggelig weekend

I aften er planen at vi skal råhygge med film og måske en lille pose slik

I morgen skal vi til Århus, hvor jeg skal løbe kvindeløb og bagefter tager vi i Tivoli Friheden.

Søndag skal vi til fødselsdag ved min lillesøster

Så er den weekend vidst brugt

Anmeld

29. april 2011

TbCp

Idag skal Liva have en legekammerat med hjem fra børnehave, så hvis det går godt skal jeg ordne lidt urtehave, hvis de ikke kan enes skal jeg nok mere bruge tiden på at skille dem ad

Imorgen står den på madklub, til brunch og resten af dagen skal nok bruges i haven hvis vejret er til det...

Søndag bare slappe af

Anmeld

29. april 2011

Carl-Emil's mor

Idag skal der hygges og fejres at IIS eksamen nu er afleveret, så der skal spises lækker thai mad og gennem ses DHW  Imorgen skal jeg på arbejde også kommer mine brødre op til os imens, de skal passes til og med lørdag,  Imorgen aften skal jeg så afsted til Dildoparty på et diskotek i Helsingør med nogle skønne skønne veninder hvor vi lige skal ud og spise først

Søndag står den på familiens tegn, mens kæresten er på arbejde tager mine brødre og jeg ud til farmog og griller med min mor (hun er ikke mor til dem) og min farmor  Også skal der laves hjemmelavet pizza til aftensmad som drengene kan få med i skole på mandag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.