anbefal en voksbehandlings metode..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2011

Noneother

mor-til-vanessa skriver:

ok super mange tak for info. er altid godt med nogen gode råd

det er ikke rart når man begynder at bløde, så har man nok været lidt for hård og det er jo ikke behageligt i forvegen

HaHa nej det er det bestemt ikke.. men det bli´r bedre!

Jeg kan sagtens sidde og føre en samtale uden at trække en mine, imens jeg bli´r vokset nu. -Man bli´r mere hård i det med tiden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2011

mor-til-vanessa

Noneother skriver:

Jeg kan sagtens sidde og føre en samtale uden at trække en mine, imens jeg bli´r vokset nu. -Man bli´r mere hård i det med tiden.

ja har også hørt at det gør mindre og mindre ondt, fordi hårene bliver mere bløde men tiden end når man skraber, og at der kommer mindre hår. passer det?

det lige det når man gør det på sig selv, så ved man jo hvornår man hiver.

Anmeld

29. april 2011

Ditte<3

Noneother skriver:

Må jeg spørge hvad sådan et bøtte fra veet koster, altså hvor meget i sådan bruger på voksning om måneden?

Jeg får det nemlig gjort hos en skønhedklinik og er meget glad for det, men hvis i alle er så glade for veet var det måske værd at prøve, kunne være det var en smule billigere 

Anmeld

29. april 2011

Noneother

Ditte<3 skriver:

Må jeg spørge hvad sådan et bøtte fra veet koster, altså hvor meget i sådan bruger på voksning om måneden?

Jeg får det nemlig gjort hos en skønhedklinik og er meget glad for det, men hvis i alle er så glade for veet var det måske værd at prøve, kunne være det var en smule billigere 

Mener den ligger omkring 100kr, og den holder længe.. Du skal jo kun vokse ca. hver 3-4. uge hvis det er gjort ordentligt. (men det kræver nok lige lidt øvelse)

Anmeld

29. april 2011

Noneother

mor-til-vanessa skriver:

ja har også hørt at det gør mindre og mindre ondt, fordi hårene bliver mere bløde men tiden end når man skraber, og at der kommer mindre hår. passer det?

det lige det når man gør det på sig selv, så ved man jo hvornår man hiver.

Ja det er helt rigtig. Det gør meget mindre ondt efter et par gange, og du vil helt sikkert opleve færre hår med tiden.

Anmeld

29. april 2011

Ditte<3

Noneother skriver:

Mener den ligger omkring 100kr, og den holder længe.. Du skal jo kun vokse ca. hver 3-4. uge hvis det er gjort ordentligt. (men det kræver nok lige lidt øvelse)

Okay, det lyder jo godt. Så kunne det være jeg skulle gå i gang med at øve mig, kan da spare en del penge kan jeg høre  og ja, jeg får det gjort en gang om måneden og det er fint. 

Tak for svar 

Anmeld

29. april 2011

Mi

Jeg overvejer at købe sådan en til at påføre varm voks med herindefra, men har ingen erfaringer med den

http://wellnessudstyr.dk/shop/shop/voks-patroner-rullevoks-spartelvoks-parafinvoks.html

www.stjerneleg.dk

Anmeld

29. april 2011

bette

vokser i jer selv i skridtet? 

Anmeld

29. april 2011

Mi

bette skriver:

vokser i jer selv i skridtet? 

Ja og AV

Anmeld

29. april 2011

bette

Mi skriver:

Ja og AV

Er det ik svært første gang? 

og gør det meget nas?? 

eller ja det kan jeg jo sige mig selv..

men vokser i det hele så? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.