anbefal en voksbehandlings metode..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.495 visninger
25 svar
0 synes godt om
29. april 2011

bette

hjemmegjort. 

gerne at finde et sted på nettet evt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2011

bette skriver:

hjemmegjort. 

Hvad skal du vokse?

Jeg har købt en krukke fra Veet, som man lige smider en tur i microen, igen og igen og igen!!

Den bruger ejg til øjenbryn, armhule og ben.... De fraråder skridtet... Jeg prøvede en gang bikinilinien, men av for satan!! Den er alt for 'grov' til det!!

Stine og Lisa.

Anmeld

29. april 2011

mor-til-vanessa

hjemmegjort. 

jeg har den krukke fra veet, som man varmer i microovnen og så smøre på og hiver af med strips.

synes den er rigtig god

jeg bruger den i hver fald til alt.

en godt råd er at bruge en creme med tree tea oil, når man er færdig med at vokse og har vasket rester væk

Anmeld

29. april 2011

mor-til-vanessa

Tilmeldt skriver:

Hvad skal du vokse?

Jeg har købt en krukke fra Veet, som man lige smider en tur i microen, igen og igen og igen!!

Den bruger ejg til øjenbryn, armhule og ben.... De fraråder skridtet... Jeg prøvede en gang bikinilinien, men av for satan!! Den er alt for 'grov' til det!!

Stine og Lisa.

jeg synes den er god til bikini linje

Anmeld

29. april 2011

Noneother

Har den samme voks-krukke fra veet som de andre.. Den er super.

men jeg vil gerne anbefale at du tager et gammelt lagen og klipper i stykker i stedet for de der papir strips. (Min bff´s søster er kosmetolog) Det virker super. -Og skal den bruges til de nedre regioner anbefaler jeg en flaske asti først. HUSK endelig at rive imod hårretningen

Anmeld

29. april 2011

mor-til-vanessa

Noneother skriver:

Har den samme voks-krukke fra veet som de andre.. Den er super.

men jeg vil gerne anbefale at du tager et gammelt lagen og klipper i stykker i stedet for de der papir strips. (Min bff´s søster er kosmetolog) Det virker super. -Og skal den bruges til de nedre regioner anbefaler jeg en flaske asti først. HUSK endelig at rive imod hårretningen

jeg spørger lige om noget, da du virker som om du har ok styr på det håber det er ok.

hvorfor er det imod groretningen? jeg plejer bare selv at hive med, da jeg tænker at man så lettere at få dem ud, men har heller ikke helt styr på det. synes bare når man hiver imod at det gør mere ondt.

godt fif med et gammelt lagen, det vil jeg tage i brug

Anmeld

29. april 2011

Noneother

jeg spørger lige om noget, da du virker som om du har ok styr på det håber det er ok.

hvorfor er det imod groretningen? jeg plejer bare selv at hive med, da jeg tænker at man så lettere at få dem ud, men har heller ikke helt styr på det. synes bare når man hiver imod at det gør mere ondt.

godt fif med et gammelt lagen, det vil jeg tage i brug

Det er ikke super vigtigt ifølge bogen, men du opnår den største effekt på den måde. -og når du så har revet af skal du huske at klappe på huden, så porene lukker sig.. Det mindsker rødmen bl.a.

men kan i hvert fald huske en dag veninden og mig skulle vokse i en 4 hestes. Hun fik revet med hårretningen et par gange, og endte med at bløde rimelig kraftigt fra hårsækkene (down under). AVS!!

Husk i øvrigt at bruge det tyndest mulige lag voks.. Så gør det ikke nær så ondt.

Anmeld

29. april 2011

bette

ihh ta for jeres gode svar.. 

lige netop det jeg eftersøgte

Anmeld

29. april 2011

bette

Tilmeldt skriver:

Hvad skal du vokse?

Stine og Lisa.

har du en hjemmeside?

Anmeld

29. april 2011

mor-til-vanessa

Det er ikke super vigtigt ifølge bogen, men du opnår den største effekt på den måde. -og når du så har revet af skal du huske at klappe på huden, så porene lukker sig.. Det mindsker rødmen bl.a.

men kan i hvert fald huske en dag veninden og mig skulle vokse i en 4 hestes. Hun fik revet med hårretningen et par gange, og endte med at bløde rimelig kraftigt fra hårsækkene (down under). AVS!!

Husk i øvrigt at bruge det tyndest mulige lag voks.. Så gør det ikke nær så ondt.

ok super mange tak for info. er altid godt med nogen gode råd

det er ikke rart når man begynder at bløde, så har man nok været lidt for hård og det er jo ikke behageligt i forvegen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.