Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
linselouise skriver: Rattet sidder også i højre side derovre, så det er måske meget normalt at gøre tingene omvendt (Her sidder vielsesringen også på højre hånd)
Rattet sidder også i højre side derovre, så det er måske meget normalt at gøre tingene omvendt
(Her sidder vielsesringen også på højre hånd)
fed bemærkning
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
DLM skriver: han skulle ikke have ring på, da de vil være "moderne" og kun hun skal have jeg ved ikke hvorfor de synes det er moderne, men....
han skulle ikke have ring på, da de vil være "moderne" og kun hun skal have jeg ved ikke hvorfor de synes det er moderne, men....
Ejjjjjjj
Min mand skulle dælme da også ha ring på hvis jeg skulle
Mutti2B skriver: Ejjjjjjj Min mand skulle dælme da også ha ring på hvis jeg skulle
helt enig.
muzen skriver: nej det ltyder da godt nok underligt i mine ører.
nej det ltyder da godt nok underligt i mine ører.
ja jeg synes også det er noget mærkeligt noget.
ja det giver da mest mening at begge skal have ring på
altså her i huset ved jeg feks at min kæreste til den tid meget nødig vil have ring på, og det vil jeg gerne.... kan ikke se hvorfor manden SKAL hvis han ikke har lysten, er vel op til en selv... men moderne nej det vil jeg ikke sige det er
Mutti2B skriver: Er det bare mig eller minder den meget om Marie's brudekjole?
Er det bare mig eller minder den meget om Marie's brudekjole?
den minder meget om maries ja.. men synes nu den her er noget mere kedelig at se på.. var sku skuffet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128