Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mutti2B skriver: Er det bare mig eller minder den meget om Marie's brudekjole?
Er det bare mig eller minder den meget om Marie's brudekjole?
ja det synes jeg også den gør
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Øv jeg sys ikk den er pæn havde håbet på noget mere enkelt hehe ligesom den hendes søster har på. Wow den er flot.
Hov, hvorfor skulle han ikke ha ring på?
og hvorfor fik hun ring på venstre hånd???
muzen skriver: og hvorfor fik hun ring på venstre hånd???
Det gør de fleste da det er tættere på hjertet
Mutti2B skriver: Det gør de fleste da det er tættere på hjertet
okay men jeg syntes da altid jeg har hørt at forlovelse ring på venstre og vielse på højre. tager jeg helt fejl. det var da hvad de sagde til os da vi købe forlovels s ringe at når vi blev gift skulle den flyttes over på højre hånd
muzen skriver: okay men jeg syntes da altid jeg har hørt at forlovelse ring på venstre og vielse på højre. tager jeg helt fejl. det var da hvad de sagde til os da vi købe forlovels s ringe at når vi blev gift skulle den flyttes over på højre hånd
Det er op til én selv. de fleste gifte par jeg kender har haft forlovelsesringen på højre og vielsesringen på venstre. Jeg kan egentlig også godt li tanken om at den er tættest på hjertet
Rattet sidder også i højre side derovre, så det er måske meget normalt at gøre tingene omvendt
(Her sidder vielsesringen også på højre hånd)
Mutti2B skriver: Hov, hvorfor skulle han ikke ha ring på?
han skulle ikke have ring på, da de vil være "moderne" og kun hun skal have jeg ved ikke hvorfor de synes det er moderne, men....
DLM skriver: han skulle ikke have ring på, da de vil være "moderne" og kun hun skal have jeg ved ikke hvorfor de synes det er moderne, men....
nej det ltyder da godt nok underligt i mine ører.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128