Av min r..!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2011

Clisolka

Wimmie skriver:

Jeg har de sidste par dage haft virkelig ondt i halebenet - strålende ned i ballerne - især når jeg bukker mig, sætter mig og rejser mig - men også hvis jeg bare står stille. Det giver nogle ordentlige jag hvor jeg næsten ikke kan støtte.

Jeg troede først at jeg måske havde forstrukket noget, eller at jeg måske havde siddet for meget ned, men så blev det værre og jeg læste lidt om på nettet at det kunne være en graviditetsgene... jeg har bare aldrig hørt om det før...

Nogen der kender til det/har prøvet det? Hvad kan det betyde og hvor længe varede det hos jer?

Jeg læste noget om at det i visse tilfælde kunne være tegn på begyndende bækkenløsning men jeg er kun i 6+4, så jeg synes det virker meget tidligt

Av ja! Det kan jeg udemærket godt huske hvordan føles  Jeg havde nogle uger i starten af min graviditet, hvor jeg havde sk... ondt i mit haleben. Hverken læge eller jordemoder ville gøre noget - og til sidst var det væk af sig selv igen 

For mig hjalp det at sidde på en oppustelig bold i stedet for kontorstolen (jeg er på kontor) - og mit hæve/sænkebord 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2011

Wimmie

Tak for svar

Det lyder jo til at det kan gå lidt begge veje - for nogle betød det bækkenløsning og andre bare at det gjorde ondt og gik væk igen, så jeg kan da håbe på det sidste.

Der er mange ting der er svært at "tyde" når man er gravid for første gang, og det er jo heller ikke altid at man kan sammenligne symptomer med andre gravide, for vi er jo så forskellige

Men tak, nu må jeg vel bare vente og se...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.