Av min r..!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

983 visninger
11 svar
0 synes godt om
29. april 2011

Wimmie

Jeg har de sidste par dage haft virkelig ondt i halebenet - strålende ned i ballerne - især når jeg bukker mig, sætter mig og rejser mig - men også hvis jeg bare står stille. Det giver nogle ordentlige jag hvor jeg næsten ikke kan støtte.

Jeg troede først at jeg måske havde forstrukket noget, eller at jeg måske havde siddet for meget ned, men så blev det værre og jeg læste lidt om på nettet at det kunne være en graviditetsgene... jeg har bare aldrig hørt om det før...

Nogen der kender til det/har prøvet det? Hvad kan det betyde og hvor længe varede det hos jer?

Jeg læste noget om at det i visse tilfælde kunne være tegn på begyndende bækkenløsning men jeg er kun i 6+4, så jeg synes det virker meget tidligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2011

Wimmie

Slet ingen andre der har prøvet det?

Anmeld

29. april 2011

Mira0911

Har ikke lige prøvet det... Men det kunne godt lyde som det var bækkenløsning... Måske du lige skulle et smut forbi lægen og får det afgjort hvad det er... 

Anmeld

29. april 2011

Tanja84

Jeg havde selv en periode der varede i en 2-4 uger, hvor jeg simpelthen var MEGA øm i halebenet.

Når jeg havde siddet ned måtte jeg næsten kravle de første par skridt, da jeg var så øm.

Hvad laver du til hverdag?

Jeg arbejder på kontor, og fik af vide at det var ekstremt vigtigt jeg sørgede for at sidde på en ordentlig stol, og det var vigtigt jeg skiftede stilling hele tiden. Samt skulle jeg sørge for at gå lidt rundt, så ofte jeg havde mulighed for det.

Vi har heldigvis hæve/sænkeborde på arbejde, og jeg kunne derved sørge for at skiftevis sidde ned, og stå op.

Håber virkelig det snart går over, og  for det ikke er en evt. bækkenløsning der er på vej.

Anmeld

29. april 2011

Lou87

Lyder rigtig meget som bækkenløsning desværre..Havde det selv

Anmeld

29. april 2011

Wimmie

Tak for svar.

Jeg har en tid ved lægen på tirsdag, det er bare blevet værre siden jeg lavede aftalen

Jeg håber virkelig ikke at det er begyndende bækkenløsning da jeg jo stadig har over 7 måneder af min graviditet

Jeg sidder det meste af min arbejdsdag foran en computer, og heldigvis har vi også gode stole og hæve/sænke-borde, så det benytter jeg mig meget af. Det gør nemlig mega nas når jeg rejser mig/sætter mig, så det kan godt være lidt hårdt med sådan et job...som jo ellers bestemt ikke er hårdt normalt

Anmeld

29. april 2011

Tanja84

Wimmie skriver:

Tak for svar.

Jeg har en tid ved lægen på tirsdag, det er bare blevet værre siden jeg lavede aftalen

Jeg håber virkelig ikke at det er begyndende bækkenløsning da jeg jo stadig har over 7 måneder af min graviditet

Jeg sidder det meste af min arbejdsdag foran en computer, og heldigvis har vi også gode stole og hæve/sænke-borde, så det benytter jeg mig meget af. Det gør nemlig mega nas når jeg rejser mig/sætter mig, så det kan godt være lidt hårdt med sådan et job...som jo ellers bestemt ikke er hårdt normalt

Godt at hører du har fået en tid hos lægen.

Kunne godt tyde på din popo, ligesom min, hellere ikke kan klare de ekstra gravidtetskilo

Håber som sagt det er ganske uskyldigt og det hurtigt forsvinder igen, så du kan nyde resten af graviditeten

Du må endelig komme med en update på tirsdag, når du har været af sted.

fra Tanja

Anmeld

29. april 2011

Mother-love

Wimmie skriver:

Jeg har de sidste par dage haft virkelig ondt i halebenet - strålende ned i ballerne - især når jeg bukker mig, sætter mig og rejser mig - men også hvis jeg bare står stille. Det giver nogle ordentlige jag hvor jeg næsten ikke kan støtte.

Jeg troede først at jeg måske havde forstrukket noget, eller at jeg måske havde siddet for meget ned, men så blev det værre og jeg læste lidt om på nettet at det kunne være en graviditetsgene... jeg har bare aldrig hørt om det før...

Nogen der kender til det/har prøvet det? Hvad kan det betyde og hvor længe varede det hos jer?

Jeg læste noget om at det i visse tilfælde kunne være tegn på begyndende bækkenløsning men jeg er kun i 6+4, så jeg synes det virker meget tidligt

jeg havde det samme specielt meget i starten. men nu er det kun engang imellem jeg har det. og ja specielt i starten kan jeg huske hvor ondt det gjorde bare man skulle sætte sig ned. og hvis man lige havde glemt hvor ondt man havde så blev man ihvertfald mindet om det.. hehe

jeg er 34+1 i dag og jeg har ikke bækkenløsning. tror bare det er et spørgsmål om hvordan kroppen tager at man skal udvides i bækkenet.

Anmeld

29. april 2011

channie-g

Wimmie skriver:

jeg havde det præcis på samme måde, var så til læge og fik afvide at jeg har bækkenløsning og jeg er kun i uge 13+3 så synes du skal tage til læge hvis det er noget der bliver ved

Anmeld

29. april 2011

Madam Blå

Wimmie skriver:

Sådan startede min bækkenløsning desværre.. Da jeg var 5+5-6. Er nu sygemeldt pga den, og er 12+1. Så for mig er der laaange udsigter til bedring

Men man kan have bækkensmerter i starten af graviditeten, som går over igen - det håber jeg at dine gør!

Rigtig god bedring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.