Anonym skriver:
Det er jo næsten det eneste man kan gøre hvis man vil undgå at blive løjet for
nu er det sådan at det er min eks, faren til barnet, der lyver enorm meget og har fundet ud af en hel del ting han har løjet om mens vi var sammen så jeg håber bare ikke han lyver for barnet, så bettemand lærer det er "i orden" at lyve... Jeg skal bare ikke være i nærheden af mennesker der lyver..Men så må han jo være i fred fra nu af og så må han få de oplysninger om barnet når der er nogen:/ aner ikke hvad jeg ellers skal gøre
Hvis han har løjet for dig mens i var sammen, kan det jo være fordi han vil redde sin egen røv. At man lyver overfor en partner for at skjule evt. utroskab eller at man er på vej ud af et forhold, betyder jo heldigvis ikke at man lyver for alt og alle - og slet ikke sine børn.
Jeg har et familiemedlem som jeg uden dårlig samvittighed lyver overfor. Det er min måde at løse noget på som ellers kunne udvikle sig til en hel masse andet. Men jeg lyver ikke generelt overfor nogen som helst andre.
Men lyver alle ikke engang imellem? Der er vel ingen af os som kan sige sig fri for at have affyret en lille hvid løgn - eller en kæmpe for den sags skyld.
Anmeld