Mennesker der lyver??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.567 visninger
17 svar
0 synes godt om
28. april 2011

Anonym trådstarter

Jeg kan ikke forstå hvorfor folk de lyver om de mest simple ting som aftaler, hvem de snakker med og ting i den retning. kan simpelhen ikke dreje det i hovedet

er der nogen som kan fortælle mig det...?

jeg har altid været ærligt og har ikke været jaloux eller på nogen måde været efter folk. jeg er enorm nysgerrig og spørger meget. det var så lidt om mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

Mira0911

Jeg forstår slet ikke hvor folk vil hen med at lyve!!! 

Anmeld

28. april 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jeg kan ikke forstå hvorfor folk de lyver om de mest simple ting som aftaler, hvem de snakker med og ting i den retning. kan simpelhen ikke dreje det i hovedet

er der nogen som kan fortælle mig det...?

jeg har altid været ærligt og har ikke været jaloux eller på nogen måde været efter folk. jeg er enorm nysgerrig og spørger meget. det var så lidt om mig 

Næ det kan også undre mig.
Men nogle lyver fordi de fra den tidligste barndom har haft så mange konfrontationer, at de ikke orker dem senere i livet, og derfor er det lettere at  lyve..nogle lyver pga en mental tilstand, der hedder mytomani og andre lyver pga dårlig vane.
Der kan være mange andre årsager også.
Men oftest vil jeg tro det skyldes konfliktskyhed.

Kærligst
Sussie

Anmeld

28. april 2011

Anonym trådstarter

MoarJ skriver:

Jeg forstår slet ikke hvor folk vil hen med at lyve!!! 

Nej lige præcis, man kommer ingen vegne med det!

Anmeld

28. april 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Men nogle lyver fordi de fra den tidligste barndom har haft så mange konfrontationer, at de ikke orker dem senere i livet, og derfor er det lettere at  lyve..nogle lyver pga en mental tilstand, der hedder mytomani og andre lyver pga dårlig vane.

Kærligst
Sussie

Okay det havde jeg ingen ide om det du skriver om, men ja det giver da lidt mening! Men tror nu på man kan bryde en gammel vane hvis det er en vane:/ jeg er bare så træt af det og folk så ikke vil indrømme det når jeg så har busted vedkommende i det...Mange tak for svar

Anmeld

29. april 2011

Mira0911

Anonym skriver:

Nej lige præcis, man kommer ingen vegne med det!

Synes det virker underligt, at folk ikke selv kan se den er gal, når de lyver... 

Anmeld

29. april 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Okay det havde jeg ingen ide om det du skriver om, men ja det giver da lidt mening! Men tror nu på man kan bryde en gammel vane hvis det er en vane:/ jeg er bare så træt af det og folk så ikke vil indrømme det når jeg så har busted vedkommende i det...Mange tak for svar

Nej det er jo aldrig behageligt at blive afsløret.
Tror bare man skal gå uden om de mennesker, der ikke er sandfærdige og lade være med at have al for stor tillid til dem i sit liv.
Og så iøvrigt lade dem have deres småløgne i fred.
Det er selvfølgelig svært, hvis det er et nært familiemedlem, men så må man jo tage sine forbehold.
Småløgne er der jo ingen grund til at gøre en krig ud af, blot må man konstatere at man ikke kan stole på vedkommende.

Anmeld

29. april 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Nej det er jo aldrig behageligt at blive afsløret.
Tror bare man skal gå uden om de mennesker, der ikke er sandfærdige og lade være med at have al for stor tillid til dem i sit liv.
Og så iøvrigt lade dem have deres småløgne i fred.
Det er selvfølgelig svært, hvis det er et nært familiemedlem, men så må man jo tage sine forbehold.
Småløgne er der jo ingen grund til at gøre en krig ud af, blot må man konstatere at man ikke kan stole på vedkommende.

Det er jo næsten det eneste man kan gøre hvis man vil undgå at blive løjet for nu er det sådan at det er min eks, faren til barnet, der lyver enorm meget og har fundet ud af en hel del ting han har løjet om mens vi var sammen så jeg håber bare ikke han lyver for barnet, så bettemand lærer det er "i orden" at lyve... Jeg skal bare ikke være i nærheden af mennesker der lyver..Men så må han jo være i fred fra nu af og så må han få de oplysninger om barnet når der er nogen:/ aner ikke hvad jeg ellers skal gøre

Anmeld

29. april 2011

Anonym trådstarter

MoarJ skriver:

Synes det virker underligt, at folk ikke selv kan se den er gal, når de lyver... 

Kan jeg nu heller ikke forstå! Måske de ikke selv "ved" det og det er blevet en vane efter de har gjort det så meget og så lang tid, det sider måske bare indgroet i dem:/

Anmeld

29. april 2011

TbCp

SussieThyssen skriver:

Kærligst
Sussie

Mytomani....Har aldrig hørt ordet før, men tak, tror lige der faldt nogle ting på plads her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.