Hvad ville i gøre med gamle husdokumenter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2011

Mette+Mathias

KittyGirl skriver:

Jeg står i den situation at jeg for ca. 3 år siden måtte flygte fra et voldeligt forhold.... vi havde købt hus sammen (doh!) .. og det er så endt i tvangsauktion osv. fordi stodderen ikke har været samarbejdsvillig (længere forklaring)..

Nå.. men huset blev solgt på tvang... (værdi 1.000.000).. solgt for (hold fast) 125.000 kr... (Jeps, er blevet taget i røven af kreditorerne) ..

Nå.. men det er jo ikke den nye ejers skyld.... faktum er så, at jeg sidder her med en kæmpe mappe med papirer som tilhører huset.. med kvitteringer på istandsættelsen, og grund tegninger og mange andre ting.....

Hvad ville i gøre?

Ville i køre ned og banke på døren og aflevere det?

Eller..

Ville i brænde lortet og sige FAAARVEL FORTID..

Jeg kan virkelig ikke komme videre....

(jeg kan iøvrigt ikke finde personens oplysninger på krak eller noget )

Kan du ikke bare sende det til den adresse som du havde? Personen som bor der må enten være ejeren eller kende ejeren?

Så er du af med det, og måske personen bliver glad.

Synes iøvrigt det lyder helt vilt med 125.000, - jeg trode der kom en om-auktion, hvis der ikke blev budt et realistisk beløb?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2011

klmf

Du kan jo spørge dig selv, hvad du ville ønske hvis du var den nye ejer?

Anmeld

29. april 2011

Vial

Brænd lortet. Køber kan vist i forvejen ikke få armene ned over den lave pris.. ! Tsk tsk. Så en mappe fra eller til.

Anmeld

29. april 2011

Brams

KittyGirl skriver:

Jeg står i den situation at jeg for ca. 3 år siden måtte flygte fra et voldeligt forhold.... vi havde købt hus sammen (doh!) .. og det er så endt i tvangsauktion osv. fordi stodderen ikke har været samarbejdsvillig (længere forklaring)..

Nå.. men huset blev solgt på tvang... (værdi 1.000.000).. solgt for (hold fast) 125.000 kr... (Jeps, er blevet taget i røven af kreditorerne) ..

Nå.. men det er jo ikke den nye ejers skyld.... faktum er så, at jeg sidder her med en kæmpe mappe med papirer som tilhører huset.. med kvitteringer på istandsættelsen, og grund tegninger og mange andre ting.....

Hvad ville i gøre?

Ville i køre ned og banke på døren og aflevere det?

Eller..

Ville i brænde lortet og sige FAAARVEL FORTID..

Jeg kan virkelig ikke komme videre....

(jeg kan iøvrigt ikke finde personens oplysninger på krak eller noget )

Ville blive rigtig glad som køber, hvis du pludselig stod udenfor døren med en masse papirer på huset. Har du overskud til det, så synes jeg du skal gøre det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.