Hvad ville i gøre med gamle husdokumenter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

929 visninger
13 svar
0 synes godt om
28. april 2011

Ryberg

Jeg står i den situation at jeg for ca. 3 år siden måtte flygte fra et voldeligt forhold.... vi havde købt hus sammen (doh!) .. og det er så endt i tvangsauktion osv. fordi stodderen ikke har været samarbejdsvillig (længere forklaring)..

Nå.. men huset blev solgt på tvang... (værdi 1.000.000).. solgt for (hold fast) 125.000 kr... (Jeps, er blevet taget i røven af kreditorerne) ..

Nå.. men det er jo ikke den nye ejers skyld.... faktum er så, at jeg sidder her med en kæmpe mappe med papirer som tilhører huset.. med kvitteringer på istandsættelsen, og grund tegninger og mange andre ting.....

Hvad ville i gøre?

Ville i køre ned og banke på døren og aflevere det?

Eller..

Ville i brænde lortet og sige FAAARVEL FORTID..

Jeg kan virkelig ikke komme videre....

(jeg kan iøvrigt ikke finde personens oplysninger på krak eller noget )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

Hvem?

KittyGirl skriver:

Jeg står i den situation at jeg for ca. 3 år siden måtte flygte fra et voldeligt forhold.... vi havde købt hus sammen (doh!) .. og det er så endt i tvangsauktion osv. fordi stodderen ikke har været samarbejdsvillig (længere forklaring)..

Nå.. men huset blev solgt på tvang... (værdi 1.000.000).. solgt for (hold fast) 125.000 kr... (Jeps, er blevet taget i røven af kreditorerne) ..

Nå.. men det er jo ikke den nye ejers skyld.... faktum er så, at jeg sidder her med en kæmpe mappe med papirer som tilhører huset.. med kvitteringer på istandsættelsen, og grund tegninger og mange andre ting.....

Hvad ville i gøre?

Eller..

Altså, hvis jeg sad som ejer af det huset og du kom med sådan papir, ville jeg da blive oven ud lykkelig.

Hende vi overtog gården af, havde også gemt en masse (de havde boet har i 18 år), og jeg var super glad for at måtte få dem.

Og li en , hold da op en handel køber fik....

Anmeld

28. april 2011

Ryberg

SanneBoe skriver:

Altså, hvis jeg sad som ejer af det huset og du kom med sådan papir, ville jeg da blive oven ud lykkelig.

Hende vi overtog gården af, havde også gemt en masse (de havde boet har i 18 år), og jeg var super glad for at måtte få dem.

Og li en , hold da op en handel køber fik....

Ja, det er også det jeg tænker.. er bare så virkelig træt af jeg ikke kan finde personen på nettet så jeg kan ringe til ham..

Jeg er jo hammer angst for at nærme mig området - tænk hvis min ex så mig...

og jeg tør ikke rigtig sende det med post danmark - når det så frem? Bor han i huset? Hvem bor i huset? .. ja... så vil bare gerne have personlig kontakt med ham...

Ja.. rigtig røv handel... jeg er blevet taget ved røven af både bank og kreditorer og hele svineriet.. meget lang historie.. og har snart smidt 10.000 kr. efter advokater som har lavet hvad.. INTET... de kan ikke få fingeren ud af røven....

Anmeld

28. april 2011

Hvem?

KittyGirl skriver:

Ja, det er også det jeg tænker.. er bare så virkelig træt af jeg ikke kan finde personen på nettet så jeg kan ringe til ham..

Jeg er jo hammer angst for at nærme mig området - tænk hvis min ex så mig...

og jeg tør ikke rigtig sende det med post danmark - når det så frem? Bor han i huset? Hvem bor i huset? .. ja... så vil bare gerne have personlig kontakt med ham...

Ja.. rigtig røv handel... jeg er blevet taget ved røven af både bank og kreditorer og hele svineriet.. meget lang historie.. og har snart smidt 10.000 kr. efter advokater som har lavet hvad.. INTET... de kan ikke få fingeren ud af røven....

Åh for dælen, ja det jo ikke nemt, når han ikke er til at finde, men hvis du vil ha det ud af verden og et skridt videre i det nye liv, vil jeg nok alligevel sige til dig, brænd lortet og så var det det.

Ej, får helt ondt i maven..

Anmeld

28. april 2011

Ryberg

SanneBoe skriver:

Åh for dælen, ja det jo ikke nemt, når han ikke er til at finde, men hvis du vil ha det ud af verden og et skridt videre i det nye liv, vil jeg nok alligevel sige til dig, brænd lortet og så var det det.

Ej, får helt ondt i maven..

den beslutning har jeg også taget mange gange... men så er det netop jeg får ondt i maven og derfor tænkte jeg lige.. prøver lige baby.dk .... de må have nogle hjælpende svar

hvad pokker gør jeg lige

Anmeld

28. april 2011

Hvem?

KittyGirl skriver:

den beslutning har jeg også taget mange gange... men så er det netop jeg får ondt i maven og derfor tænkte jeg lige.. prøver lige baby.dk .... de må have nogle hjælpende svar

hvad pokker gør jeg lige

Altså, du har gjort et forsøg på at finde køber, kan godt forstå du ikke vil kører derned mht. din eks, og det er jo ikke livsvigtige papirer, så ud med skidtet og videre med et nyt og bedre kapitel

Anmeld

28. april 2011

Hertzum77

KittyGirl skriver:

Hvad ville i gøre?

Eller..

Jeg synes du skal afleverer det til den nye ejer. Da vi købte hus for 7 år siden, fandt vi ved et tilfælde alle papirene til vores hus, dem havde den tidligere ejer smidt ud

Anmeld

29. april 2011

Nessie

KittyGirl skriver:

Hvad ville i gøre?

Eller..

Jeg tror også at den nye ejer ville blive rigtig glad for at få papirerne.
Hvis du ikke selv bryder dig om at aflevere dem, kan du så ikke få en bekendt, som din ex f.eks. ikke kender, til at aflevere dem?

Anmeld

29. april 2011

Ryberg

Hertzum77 skriver:

Jeg synes du skal afleverer det til den nye ejer. Da vi købte hus for 7 år siden, fandt vi ved et tilfælde alle papirene til vores hus, dem havde den tidligere ejer smidt ud

Ja og det er også bare rart at have de papirer...

Jeg må jo forsøge at se om jeg kan finde den nye ejer på en eller anden måde .....

Anmeld

29. april 2011

Ryberg

Nessie skriver:

Jeg tror også at den nye ejer ville blive rigtig glad for at få papirerne.
Hvis du ikke selv bryder dig om at aflevere dem, kan du så ikke få en bekendt, som din ex f.eks. ikke kender, til at aflevere dem?

Jeg kender ikke rigtig nogen der ville køre så langt for at aflevere en mappe.... da det ligger et stykke væk herfra...

og hele min tidligere venskabskreds smed jeg væk da jeg ´smuttede derfra....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.