1 års fødselsdag - er det godt nok?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2011

sarahb

Hvis det er om dagen er det perfekt... Hvis det er til aften så ville jeg lave noget mad...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

jlp90

KittyGirl skriver:

Jeg står og skal til og holde Lasses 1 års fødselsdag her snart.... jeg tænker rigtig meget over hvad jeg skal servere og har lidt den holdning at det er en børnefødselsdag, så det er kage, boller osv. der skal serveres..

Jeg har tænkt mig at servere:

Lagkage
Boller
Varm kakao?
Muffins
Pølsehorn
Sodavand
Kaffe & the

Men jeg tænker.. ville man blive skuffet som et voksen selskab at komme og få serveret sådanne ting i stedet for f.eks. pølser, bøffer og salat?

Hvad har i andre gjort? hvad tænker i?

Det kan du sagtens servere - En fin Menu 

Anmeld

28. april 2011

Ryberg

mth1987 skriver:

Jeg syntes det super fint måske noget rød sodavand altså jeg har været til en voksen "børnefødselsdag" med boller, pølser og rød sodavand det var super hyggeligt

hehe.. tror ikke dem der kommer er til rød sodavand Men det hører til hvis der er børn med og så små børn kommer der ikke

Anmeld

28. april 2011

katrine7

Mussen2 skriver:

Forresten jeg så lige i dag i Netto at de havde mega sejt drenge fødselsdags service og fynt, sådan noget med pirater tror jeg det var. Jeg har en pige så det er ikke så aktuelt her, men sejt var det

Det er mega sejt det de har i Netto lige for tiden

Og til TS - man er aldrig for gammel til børnefødselsdag  og det er din søns fødselsdag, du holder den, og du serverer hvad du vil servere.

Anmeld

28. april 2011

Ryberg

Mussen2 skriver:

Forresten jeg så lige i dag i Netto at de havde mega sejt drenge fødselsdags service og fynt, sådan noget med pirater tror jeg det var. Jeg har en pige så det er ikke så aktuelt her, men sejt var det

Skal i netto imorgen - det vil jeg da lige lure efter

tak for tippet!

Anmeld

28. april 2011

Mor-til-asta-09

KittyGirl skriver:

Jeg står og skal til og holde Lasses 1 års fødselsdag her snart.... jeg tænker rigtig meget over hvad jeg skal servere og har lidt den holdning at det er en børnefødselsdag, så det er kage, boller osv. der skal serveres..

Jeg har tænkt mig at servere:

Lagkage
Boller
Varm kakao?
Muffins
Pølsehorn
Sodavand
Kaffe & the

Men jeg tænker.. ville man blive skuffet som et voksen selskab at komme og få serveret sådanne ting i stedet for f.eks. pølser, bøffer og salat?

Hvad har i andre gjort? hvad tænker i?

Da asta blev 1 år serverede vi boller, kagemand, kakao, kaffe... til 2 af fødselsdagene..

På selve dagen, hvor min side var her, fik de pålægskagemand og lagkage..

Men det er jo en børnefødselsdag, så skal være noget for børn.. og jeg ville bestemt ikke blive skuffet

Anmeld

28. april 2011

bøgelund

KittyGirl skriver:

Gæsterne er inviteret til mellem 12 - 13.. så det er sådan noget middags halløj

åh det var da rart at vide jeg ikke går helt forkert i byen...

så syns jeg personligt det ville være rigtig lækkert.. Specielt på denne årstid. så er det da mere frisk.. 

Anmeld

28. april 2011

elluL

Altså vi griller udenfor og håber på godt vejr. Hehe. Det lød forkert det andet :-D

Anmeld

28. april 2011

Ryberg

Lulle. skriver:

Hej. :-)Min Milan fylder 1 år næste måned, der har vi inviteret til pølser og brød fa grillen, og så kage og kaffe efterfølgende. Som du siger det er jo en børnefødselsdag, og vi ville heller ikke lave et kæææmpe show ud af maden, derfor har vi valgt lidt let til frokost. Men synes sagtens i kan servere det du har i tankerne. Måske nogle små pizzaer lavet på pita brød, det også super nemt, lækkert og børne venligt. :-)Det blev vidst lidt rodet. Hehe. - Louise

ja.. har også tænkt på det med pølser over grillen.. men tror bare det bliver aaaalt for meget... Lagkage og boller mætter jo en del.....

vil lige huske det med mini pizzaerne

Anmeld

28. april 2011

Ryberg

sarahb skriver:

Hvis det er om dagen er det perfekt... Hvis det er til aften så ville jeg lave noget mad...

ja netop... men om aftenen sover han jo... han skal jo gerne have noget ud af sin dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.