1 års fødselsdag - er det godt nok?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.161 visninger
30 svar
0 synes godt om
28. april 2011

Ryberg

Jeg står og skal til og holde Lasses 1 års fødselsdag her snart.... jeg tænker rigtig meget over hvad jeg skal servere og har lidt den holdning at det er en børnefødselsdag, så det er kage, boller osv. der skal serveres..

Jeg har tænkt mig at servere:

Lagkage
Boller
Varm kakao?
Muffins
Pølsehorn
Sodavand
Kaffe & the

Men jeg tænker.. ville man blive skuffet som et voksen selskab at komme og få serveret sådanne ting i stedet for f.eks. pølser, bøffer og salat?

Hvad har i andre gjort? hvad tænker i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

bøgelund

KittyGirl skriver:

Jeg står og skal til og holde Lasses 1 års fødselsdag her snart.... jeg tænker rigtig meget over hvad jeg skal servere og har lidt den holdning at det er en børnefødselsdag, så det er kage, boller osv. der skal serveres..

Jeg har tænkt mig at servere:

Lagkage
Boller
Varm kakao?
Muffins
Pølsehorn
Sodavand
Kaffe & the

Men jeg tænker.. ville man blive skuffet som et voksen selskab at komme og få serveret sådanne ting i stedet for f.eks. pølser, bøffer og salat?

Hvad har i andre gjort? hvad tænker i?

på min kærestes side får vi ALDRIG andet end boller m. pålæg, brunsviger, varm kakao, kaffe mv.. det er altid om eftermiddagen.. det er en børnefødselsdag.. så det skal vel holdes om dagen, så han kan deltage.. syns altid det er så lækkert med de boller..  

så syns det lyder som en rigtig god ide..

Anmeld

28. april 2011

Mira0911

Dette vil jeg også sagtens kunne servere for min familie, hvis de var utilfreds med det, kan de jo lade være med at spise noget af det... 

Anmeld

28. april 2011

mth1987

Jeg syntes det super fint måske noget rød sodavand altså jeg har været til en voksen "børnefødselsdag" med boller, pølser og rød sodavand det var super hyggeligt

Anmeld

28. april 2011

Mussen2

Det lyder da super fint. Og nj, der er ikke nogen der bliver skuffede, de vil jo bae være sammen med dagens midtpunkt og nyd at han pakker op osv.

Her fik vi bare boller og cupcakes og frugt, som jeg husker det.

Anmeld

28. april 2011

Mussen2

bøgelund1 skriver:

på min kærestes side får vi ALDRIG andet end boller m. pålæg, brunsviger, varm kakao, kaffe mv.. det er altid om eftermiddagen.. det er en børnefødselsdag.. så det skal vel holdes om dagen, så han kan deltage.. syns altid det er så lækkert med de boller..  

Forresten jeg så lige i dag i Netto at de havde mega sejt drenge fødselsdags service og fynt, sådan noget med pirater tror jeg det var. Jeg har en pige så det er ikke så aktuelt her, men sejt var det

Anmeld

28. april 2011

Ryberg

bøgelund1 skriver:

Gæsterne er inviteret til mellem 12 - 13.. så det er sådan noget middags halløj

åh det var da rart at vide jeg ikke går helt forkert i byen...

Anmeld

28. april 2011

Ryberg

MoarJ skriver:

Dette vil jeg også sagtens kunne servere for min familie, hvis de var utilfreds med det, kan de jo lade være med at spise noget af det... 

det er selvfølgelig rigtig nok... jeg er bare så nervøs om det er godt nok, eller om det er aaaalt for usundt

Anmeld

28. april 2011

elluL

Hej. :-)Min Milan fylder 1 år næste måned, der har vi inviteret til pølser og brød fa grillen, og så kage og kaffe efterfølgende. Som du siger det er jo en børnefødselsdag, og vi ville heller ikke lave et kæææmpe show ud af maden, derfor har vi valgt lidt let til frokost. Men synes sagtens i kan servere det du har i tankerne. Måske nogle små pizzaer lavet på pita brød, det også super nemt, lækkert og børne venligt. :-)Det blev vidst lidt rodet. Hehe. - Louise

Anmeld

28. april 2011

bøgelund

Mussen2 skriver:

Forresten jeg så lige i dag i Netto at de havde mega sejt drenge fødselsdags service og fynt, sådan noget med pirater tror jeg det var. Jeg har en pige så det er ikke så aktuelt her, men sejt var det

du må hellere citere det til TS istedet så hun ser det.. lyder fint med det i netto, men jeg har os en pige.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.