Renovering af overetagen.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2011

Ryberg

SanneBoe skriver:

Det selvfølgelig rigtigt, men der er maaaaange stikkontakter deroppe, så der er ikke så frytgelig meget el.

Spartle og males, gør jeg selv, når vi kommer så langt, det er jeg al for nærig til at betale andre for.

Nyt isolering har vi til at lægge i stakkevis (efter renovering af fyrrum), så det ska smækkes op, vi har en frygtelig masse fyldningsdøre samt franske døre til at stå, så det er der også styr på, skruer og beslag har vi skam ogs (vi overtog en gammel nedlagt landejendom i 08, hvor den afdøde mand var tømre, så vi har fået ALT hvad han havde -og det er meget .

Med hvad du fortæller i har osv. så tror jeg godt i kan holde det indenfor de 75000 .. hvis i bruger hovedet når i køber materialer.. og får tilbud inden i ansætter evt. håndværkere.... få et tilbud med en FAST pris... så de ikke tager røven på jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

Hvem?

KittyGirl skriver:

Med hvad du fortæller i har osv. så tror jeg godt i kan holde det indenfor de 75000 .. hvis i bruger hovedet når i køber materialer.. og får tilbud inden i ansætter evt. håndværkere.... få et tilbud med en FAST pris... så de ikke tager røven på jer

Ja, jeg vil ha en fast pris, jeg er bedøvende ligeglad med timeløn, jeg skal ha en færdig pris, netop af den grund og tanke i baghovedet, at huset jo skal rages ned på et tidspunkt, så derfor ska det ikke koste hverken 150 eller 250.000,- kr, det blir det absolut billigste gulv, loft o.s.v.

Anmeld

28. april 2011

Ryberg

SanneBoe skriver:

Ja, jeg vil ha en fast pris, jeg er bedøvende ligeglad med timeløn, jeg skal ha en færdig pris, netop af den grund og tanke i baghovedet, at huset jo skal rages ned på et tidspunkt, så derfor ska det ikke koste hverken 150 eller 250.000,- kr, det blir det absolut billigste gulv, loft o.s.v.

og med den indstilling kan man nå rigtig langt.. det kræver bare en del mere forarbejde end hvis man f.eks. bare havde pengene og var lidt mere ligeglad (i form af man bare kunne vælge og vrage) ...

Held og lykke med bygge projektet.. og husk lige og pral med før og efter billeder når tid kommer

Anmeld

28. april 2011

Hvem?

KittyGirl skriver:

og med den indstilling kan man nå rigtig langt.. det kræver bare en del mere forarbejde end hvis man f.eks. bare havde pengene og var lidt mere ligeglad (i form af man bare kunne vælge og vrage) ...

Held og lykke med bygge projektet.. og husk lige og pral med før og efter billeder når tid kommer

Ja, det ville være nemt, men desværre er vi ikke millionære.

Desuden har min svigerfar hænderne skruet rigtigt på, så mon ikke han står til rådighed.....igen igen... uden han ville vi heller ikke være kommet så langt med ejendommen som vi er idag.

Phu ha, ja det er ikke sådan når man gerne vil ha det hele for det halve

Anmeld

28. april 2011

Ryberg

SanneBoe skriver:

Ja, det ville være nemt, men desværre er vi ikke millionære.

Desuden har min svigerfar hænderne skruet rigtigt på, så mon ikke han står til rådighed.....igen igen... uden han ville vi heller ikke være kommet så langt med ejendommen som vi er idag.

Phu ha, ja det er ikke sådan når man gerne vil ha det hele for det halve

vi havde også en kammerat som hjalp godt til.. det er rart at have nogen der kan tage fat... og mon ikke man kender en som kender en ... (host!) ..

Vi er absolut heller ikke millionærer haha.. jo modsat vej.. muahaha

Husk og sæt pris på den hjælp man får..

Anmeld

28. april 2011

Hvem?

KittyGirl skriver:

vi havde også en kammerat som hjalp godt til.. det er rart at have nogen der kan tage fat... og mon ikke man kender en som kender en ... (host!) ..

Vi er absolut heller ikke millionærer haha.. jo modsat vej.. muahaha

Husk og sæt pris på den hjælp man får..

Det nemli det, svigerfar er guld og det er mange af kammeraterne også, og vi hjælper selvfølgelig også den anden vej, mange af vennerne mangler sommetider plads vinteren over til en campingvogn eller andet, så den står da bare her (vi har 2000m2) udbygninger, så der erplads nok.-

Ellers hjælper manden dem tit med rendegraveren, så det er super dejligt, at man kan hjælpe hinanden

Anmeld

28. april 2011

Ryberg

SanneBoe skriver:

Det nemli det, svigerfar er guld og det er mange af kammeraterne også, og vi hjælper selvfølgelig også den anden vej, mange af vennerne mangler sommetider plads vinteren over til en campingvogn eller andet, så den står da bare her (vi har 2000m2) udbygninger, så der erplads nok.-

Ellers hjælper manden dem tit med rendegraveren, så det er super dejligt, at man kan hjælpe hinanden

wow det var meget plads..

I bor ikke lige i området vel hahaha ...

Vennetjenester er bare guld værd!

Anmeld

28. april 2011

Hvem?

KittyGirl skriver:

wow det var meget plads..

I bor ikke lige i området vel hahaha ...

Vennetjenester er bare guld værd!

Ha ha, det kommer da an på hvor du befinder dig

Jeg bruger så li 500m1 til hestestald og manden 500m2 til værksted, så vi mangler hvert fald ikke plads og slet ikke nar man "kun" har to heste - men derr har min mand lavet det super lækkert ed vaskeplads, strigleplads, sadelrum OG når jeg så engang vinder i LOTTO (for det gør jeg da uden tvivl) så er der også plads til solarium til hypserne

Anmeld

28. april 2011

Ryberg

SanneBoe skriver:

Ha ha, det kommer da an på hvor du befinder dig

Jeg bruger så li 500m1 til hestestald og manden 500m2 til værksted, så vi mangler hvert fald ikke plads og slet ikke nar man "kun" har to heste - men derr har min mand lavet det super lækkert ed vaskeplads, strigleplads, sadelrum OG når jeg så engang vinder i LOTTO (for det gør jeg da uden tvivl) så er der også plads til solarium til hypserne

lyder vold lækkert!!

lige som et drømme hus!

Anmeld

28. april 2011

Hvem?

KittyGirl skriver:

lyder vold lækkert!!

lige som et drømme hus!

Det blir bedre og bedre jo mere vi får lavet, det er jo en ret gammel ejendom, men det har vel også sin charme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.