Naturssway Slyngevugge eller Leander Vugge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2011

Palaja

Anonym skriver:

Nej det som jeg ser som en fordel ved Leander og Slyngevuggen er at de kan hænges op. Og da vi bor meget småt vil det være genialt.

Tror det bliver en slyngevugge, og så må jeg skifte den ud med en Juniormodel hvis det bliver aktuelt.

Ja, leander fylder i hvert fald meget, selvom den hænger. Og jeg synes det var så irriterende at den flyttede sig når man skulle putte den lille og snorerne var i vejen  Måske det er anderledes med slyngen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2011

Camilla_a

Har kun godt at sige om slyngevuggen! Begge mine drenge har elsket den  Da min lille nevø fik kolik og aldrig sov mere end en halv time, lånte min søster vores slyngevugge og den virkede, nu kunne han sove 3 timer

Anmeld

29. april 2011

Anonym trådstarter

Palaja skriver:

Ja, leander fylder i hvert fald meget, selvom den hænger. Og jeg synes det var så irriterende at den flyttede sig når man skulle putte den lille og snorerne var i vejen  Måske det er anderledes med slyngen.

Ja slyngevuggen har kun en på hver side, der går op til der hvor den samles. Tror det er lidt mere praktisk  

Anmeld

29. april 2011

Anonym trådstarter

AmalieMalle skriver:

De er os super hyggelige ! Og det er ret fedt at man os bare kan sætte en krog op i stuen os, hvis man gerne vil have bebs tæt på ' og så er de os bare hammer flotte !

Lige præcis.

Tror det bliver slyngevuggen! Tak for hjælp! 

Anmeld

29. april 2011

Palaja

Anonym skriver:

Ja slyngevuggen har kun en på hver side, der går op til der hvor den samles. Tror det er lidt mere praktisk  

Ja det tror jeg også. Men held og lykke med det, og tillykke med den lille 

Anmeld

29. april 2011

Anonym trådstarter

Camilla_a skriver:

Har kun godt at sige om slyngevuggen! Begge mine drenge har elsket den  Da min lille nevø fik kolik og aldrig sov mere end en halv time, lånte min søster vores slyngevugge og den virkede, nu kunne han sove 3 timer

Ja synes nemlig også at der skrives flere steder, at mange børn sover rigtig godt i den. Tror helt sikkert det bliver den. Synes den er super flot, og så kan jeg godt lide ideen om at man kan skifte til en Juniormodel når bebs bliver lidt større 

Anmeld

29. april 2011

Anonym trådstarter

Palaja skriver:

Ja det tror jeg også. Men held og lykke med det, og tillykke med den lille 

Tak  Der er lige noget tid endnu, men der hænger nemlig en slyngevugge i et butiksvindue lige over for min blok, og faldt for den selv om jeg havde sat mig op efter en Leander. 

Det fede ved Slyngevuggen er også, at man kan hænge den ud om sommeren. 

Jo det bliver den.

Anmeld

29. april 2011

AmalieMalle

Anonym skriver:

Lige præcis.

Tror det bliver slyngevuggen! Tak for hjælp! 

Så lidt

Anmeld

1. maj 2011

Rebecca Persson

Jeg er stor fan af Slyngevuggen Organic. Man kan få en Cocosstiff madras til at lægge under de første par måneder, da de helt små babyer godt kan ligge lige lovlig sammenkrøllede (hagen mod brystet) uden. 
Jeg har ikke personlig erfaring med Leander.  

Anmeld

2. maj 2011

Anonym trådstarter

Rebecca Persson skriver:

Jeg er stor fan af Slyngevuggen Organic. Man kan få en Cocosstiff madras til at lægge under de første par måneder, da de helt små babyer godt kan ligge lige lovlig sammenkrøllede (hagen mod brystet) uden. 
Jeg har ikke personlig erfaring med Leander.  

Det skal jeg huske. Er det en man køber igennem producenten, eller er det en man skal have fat i et andet sted?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.