Naturssway Slyngevugge eller Leander Vugge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.253 visninger
20 svar
0 synes godt om
28. april 2011

Anonym trådstarter

Jeg vil gerne købe en vugge til vores kommende bebs, men hvilken en er bedst?

Jeg helder mest til slyngevuggen, men hvad har i af erfaringer, og hvilken en kan i bedst lide?

Tak

http://www.sneglehuset.com/product/natures-sway-slyngevuggen-original-extended-45/

http://www.leanderdesign.com/produkter/vugge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2011

Anonym trådstarter

Ingen som har en mening? 

Anmeld

29. april 2011

AmalieMalle

Jeg har leandervuggen og min dreng har sovet fint i den, men han blev desværre hurtigt for lang til den. Heldigvis var den en vi havde lånt, så vi ikke skulle betale kassen for den! Det ville have irriteret mig, når han voksede så hurtigt ud af den.

Men ellers har den været great

Anmeld

29. april 2011

Anonym trådstarter

AmalieMalle skriver:

Jeg har leandervuggen og min dreng har sovet fint i den, men han blev desværre hurtigt for lang til den. Heldigvis var den en vi havde lånt, så vi ikke skulle betale kassen for den! Det ville have irriteret mig, når han voksede så hurtigt ud af den.

Men ellers har den været great

Ok. Jeg ved at man kan få Slyngevuggen i en Junioerudgave også.  

Har også tænkt meget på om de ikke vokser hurtigt ud af dem...

Anmeld

29. april 2011

AmalieMalle

Anonym skriver:

Ok. Jeg ved at man kan få Slyngevuggen i en Junioerudgave også.  

Har også tænkt meget på om de ikke vokser hurtigt ud af dem...

Det gør de!

Men søn var omkring 2 ½ mdr, da han næsten lå i spænd

Anmeld

29. april 2011

Hollybaby

Jeg kan kun andbefale slyngevuggen. Min pige sov SÅ godt i den, og vi brugte den indtil hun var 6 måneder. Derefter begyndte hun at sove rigtig godt i barnevognen.

Anmeld

29. april 2011

Anonym trådstarter

AmalieMalle skriver:

Det gør de!

Men søn var omkring 2 ½ mdr, da han næsten lå i spænd

Ikke så fedt da. Jeg helder nok mest til Slyngevuggen som så kan skiftes ud med en Junior model.

Skal også have en alm. seng til bebs, men vil i starten bruge en vugge da vi bor småt og evt. skal være i vores nuværende lejlighed et par måneder efter fødslen.

Og så synes jeg bare en vugge er super hyggeligt.  

Kan rigtig godt lide at de begge kan hænges op.

Anmeld

29. april 2011

Palaja

Jeg synes ikke Leandervuggen er noget særligt - udover at den er pæn  En anden vugge til en billigere pris vil nok kunne gøre det samme. Min datter kunne være i den til hun var 5 mdr., og hun er ret gennemsnitlig i str. 

Jeg har ikke erfaring med slyngevuggen, men kender en som har,  og hun har været meget glad for den.

Anmeld

29. april 2011

Anonym trådstarter

Palaja skriver:

Jeg synes ikke Leandervuggen er noget særligt - udover at den er pæn  En anden vugge til en billigere pris vil nok kunne gøre det samme. Min datter kunne være i den til hun var 5 mdr., og hun er ret gennemsnitlig i str. 

Jeg har ikke erfaring med slyngevuggen, men kender en som har,  og hun har været meget glad for den.

Nej det som jeg ser som en fordel ved Leander og Slyngevuggen er at de kan hænges op. Og da vi bor meget småt vil det være genialt.

Tror det bliver en slyngevugge, og så må jeg skifte den ud med en Juniormodel hvis det bliver aktuelt.

Anmeld

29. april 2011

AmalieMalle

Anonym skriver:

Ikke så fedt da. Jeg helder nok mest til Slyngevuggen som så kan skiftes ud med en Junior model.

Skal også have en alm. seng til bebs, men vil i starten bruge en vugge da vi bor småt og evt. skal være i vores nuværende lejlighed et par måneder efter fødslen.

Og så synes jeg bare en vugge er super hyggeligt.  

Kan rigtig godt lide at de begge kan hænges op.

De er os super hyggelige ! Og det er ret fedt at man os bare kan sætte en krog op i stuen os, hvis man gerne vil have bebs tæt på ' og så er de os bare hammer flotte !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.