De grå hår pipler frem lige nu.. :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2011

Mette+Mathias

Ej, du skal da have nøglen senest søndag, og eftersom at sure-viceværter-som-blander-sig-i-ting-der-ikke-vedkommer-dem sikkert holder fri om søndagen, ja så skal du have den i dag.

Du betaler husleje fra 1. maj, - så skal lejligheden også være til rådighed!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2011

An&Jo

Mette+Mathias skriver:

Ej, du skal da have nøglen senest søndag, og eftersom at sure-viceværter-som-blander-sig-i-ting-der-ikke-vedkommer-dem sikkert holder fri om søndagen, ja så skal du have den i dag.

Du betaler husleje fra 1. maj, - så skal lejligheden også være til rådighed!!

der står faktisk i min kontrakt at hvis den 1 i måneden falder i en weekend  har jeg først krav på nøglen den førstkommende hverdag.. Men han havde jo lidt lovet jeg kunne få den idag.. Men synes bare det er irriterende at han ikke kan give en klar besked.. Så nu skal jeg ringe idag kl 10 hvis han ikke har haft ringet inden, for at få afvide om jeg kan hente nøglen idag..

Jeg har ovenikøbet tilbudt selv at gøre den ren for at få nøglen noget før.. jeg gør jo rent selv alligevel inden jeg sætter mine ting på plads..

Anmeld

30. april 2011

Lone Jakobsen

puha bliver da helt forpustet af alt det du skal nå.

håber du har et godt netværk omkring dig, så du kan få noget hjælp til alt det.

Anmeld

30. april 2011

An&Jo

nutche skriver:

puha bliver da helt forpustet af alt det du skal nå.

håber du har et godt netværk omkring dig, så du kan få noget hjælp til alt det.

Har intet netværk i nærheden.. Min familie bor knap 300km væk, og veninderne er få.. Men har da heldigvis en veninde hvis kæreste bistår mig med flytningen..

men jeg har altid stået alene med det hele, så klarer det nu nok.. Men kan da godt blive lidt stresset..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.