I en alder af 21 år, er jeg sikker på at jeg vågner op og er fuldstændig gråhåret imorgen.. 
Der er jo sket en masse som gør at jeg skal flytte i en ny lejlighed her den 1 maj sammen med min søn.. MEN jeg aner endnu ikke hvornår jeg får nøglen..
Viceværten kan ikke fortælle mig om jeg kan få den imorgen eller om jeg først kan få den mandag..
Jeg har total stress på, for hvis jeg får den imorgen, så skal jeg ringe til eksen, og aftale med ham at jeg kommer efter de få ting jeg har, og så skal jeg ellers have fat i min veninde og hendes kæreste som skal hjælpe mig med at flytte, og samtidig skal jeg ud og lave spørgeskema undersøgelse til vores projekt i skolen, lørdag formiddag..
Derudover skal jeg også i IKEA for ellers har jeg ingen møbler..
Får jeg den først mandag, så opstår der endnu flere problemer idet at der så ikek er nogen der kan hjælpe med at flytte overhovedet..
og jeg vil gerne på plads da min søn jo skal starte i dagpleje igen på mandag, et nyt sted, og hvis vi ikke er flyttet inden skal jeg først ind til byen, ud med ham, ind til byen igen og så ud på skolen..
Jeg har total kaos i mit hovede lige nu.. 
Skoleprojekt
flytning
dagpleje start
spørgeskemaundersøgelse
IKEA tur
forestående 1 års fødselsdag
ja synes der er mange ting der spøger lige nu, og synes bare godt at den skide vicevært kunne samarbejde bare lidt..
Jeg ved jo at dem der boede der lige er flyttet ud igår..
Anmeld