kan den holde sig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2011

Ida.

Sunflower skriver:

Altså jeg lage en kage sammen tirsdag aften, smurte den op onsdag, pyntede og serverede torsdag. Der var blåbær mousse og daim creme i og den smagte himmelsk!! Og den smagte også fantastisk fredag hvor vi fik rester

Jeg har læst at kagen / moussen kan holde sig længe fløden kan holde, men jeg ved selvfølgelig ikke om det er rigtigt...

Fløde kan holde sig 2-3 døgn efter åbning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2011

Sunflower

Ida. skriver:

Fløde kan holde sig 2-3 døgn efter åbning

Hmm, så skulle jeg have været syg indtil flere gange Men jeg er også lidt af en "gambler", jeg drikker også juice der er har været åbent mere end 1 uge eller ketchup der har været åbent mere end 10 dage

Men ja, men skal selvfølgelig nok passe lidt på når kagen ikke er til én selv. det ville jo ikke være sjovt hvis et helt selskab får sur fløde og bliver syge

Anmeld

29. april 2011

Ida.

Sunflower skriver:

Hmm, så skulle jeg have været syg indtil flere gange Men jeg er også lidt af en "gambler", jeg drikker også juice der er har været åbent mere end 1 uge eller ketchup der har været åbent mere end 10 dage

Men ja, men skal selvfølgelig nok passe lidt på når kagen ikke er til én selv. det ville jo ikke være sjovt hvis et helt selskab får sur fløde og bliver syge

Lige præcis. Når man serverer eller leverer kage til store fester, så tør jeg simpelthen ikke tage chancer - der går jeg ud fra det, der står på fløden. Og der står der 2-3 døgn efter åbning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.