kan den holde sig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.249 visninger
12 svar
0 synes godt om
28. april 2011

A.

skal lave kage til søndag morgen den bliver hentet lørdag aften så tænker hvis jeg laver hindbærmusse og toblerone creme kan det holde sig indtil søndag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

AndreasMor84

A. skriver:

skal lave kage til søndag morgen den bliver hentet lørdag aften så tænker hvis jeg laver hindbærmusse og toblerone creme kan det holde sig indtil søndag?

Ja hvis du laver kagen lørdag kan den sagtens..

Anmeld

28. april 2011

Ina33

Hvis det kommer på køl, kan det vel sagtens holde sig?

Anmeld

28. april 2011

A.

Solstråle2011 skriver:

Ja hvis du laver kagen lørdag kan den sagtens..

hov der var jeg lidt for hurtig hvis jeg laver creme og musse  i aften og sætter den på køl

Anmeld

28. april 2011

A.

Loppe skriver:

Hvis det kommer på køl, kan det vel sagtens holde sig?

også hvis jeg laver musse og creme idag

Anmeld

28. april 2011

AndreasMor84

A. skriver:

hov der var jeg lidt for hurtig hvis jeg laver creme og musse  i aften og sætter den på køl

Personligt laver jeg altid frugtmousses samme dag som kagen skal lægges sammen - oftest dagen før den skal spises og chokoladecremer aftenen før dét.

Anmeld

28. april 2011

Susan1978

Jeg ville ikke lave det før i morgen..  Det er trods alt fløde der er i og den skal først spises søndag.

Anmeld

28. april 2011

norenberg

jeg ville først lave det lørdag da der er fløde i og har oplevet at bær godt kan smage lidt muggent efter få dage....selvom de var helt friske dem jeg købte

Anmeld

29. april 2011

A.

nå så har jeg problem for kagen bliver hentet imorgen så kan kun lave den idag

Anmeld

29. april 2011

Sunflower

Altså jeg lage en kage sammen tirsdag aften, smurte den op onsdag, pyntede og serverede torsdag. Der var blåbær mousse og daim creme i og den smagte himmelsk!! Og den smagte også fantastisk fredag hvor vi fik rester

Jeg har læst at kagen / moussen kan holde sig længe fløden kan holde, men jeg ved selvfølgelig ikke om det er rigtigt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.