Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
jeg har lavet et fast budget hvor der hver måned overføres en lille smule til de faste regninger der kun skal betales et par gange om året...
det er vi nødt til da vi har 2 måneder om året (rigtigt gættet Licensmånederne) hvor vores indkomst er ca. 2000 kr lavere end hvad vores regninger er de måneder... sådan har det næsten altid været..
jeg retter til alt efter hvor meget tingene stiger eller falder og da vi lige er flyttet til billigere lejlighed men har haft nogle andre udgifter(opsætning af vaskemaskine+tørretumbler osv) har jeg ikke lige overblikket over hvor meget vi har til os selv hver måned men i den gamle dyrere lejlighed havde vi gennemsnitligt 3000 kr pr mdr når alt var betalt... siger gennemsnitligt da jeg er på dagpenge så det varierer jo med 3-4-5 ugers udbetaling ad gangen...
denne her lejlighed er ca. 2000 kr billigere pr mdr plus vi er kommet af med nogle andre udgifter og nogle er blevet mindre mens der er noget der er blevet lidt dyrere...
regner med vi ender med en 4500 kr til os selv efter regningerne hver måned..
vi overfører sammenlagt 13000 kr pr mdr til faste udgifter..
de penge der er tilovers pr måned skal dække madbudget på 2000 kr pr mdr (ca. 500 kr pr uge), opfyldning af bilen (MAX 2 gange på en måned da vi ikke kører særlig meget og det er en økonomisk bil), derudover er det hyggepenge til f.eks. computerspil og snask til weekendhyggen...
Anmeld