Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MoarJ skriver: Helt vågen har hun da ikke være... Jeg gættede på en pige... Stort tillykke med I skal have en dreng...
Helt vågen har hun da ikke være...
Jeg gættede på en pige... Stort tillykke med I skal have en dreng...
Men du har, som du måske læste, bestemt ikke været den eneste, der troede det Og mange tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MaybeBaby skriver: Nej, lige så professionel hun virkede under scanningen lige så distræt så hun bare ud, da jeg spurgte til kønnet, så en RIGTIG god idé at spørge inden... OG evt. igen senere, hvis din dame også er distræt!
Nej, lige så professionel hun virkede under scanningen lige så distræt så hun bare ud, da jeg spurgte til kønnet, så en RIGTIG god idé at spørge inden... OG evt. igen senere, hvis din dame også er distræt!
Heheh, tak for tippet
Baby-støv skriver: jaah helt sikkert... min kæreste er også meget stolt over to drenge....
jaah helt sikkert... min kæreste er også meget stolt over to drenge....
Kan jeg godt forstå Men nu har jeg sagt, at næste gang vil jeg have en pige, så han må lige øve sig
MaybeBaby skriver: Men du har, som du måske læste, bestemt ikke været den eneste, der troede det Og mange tak
Læste godt jeg ikk var den eneste....
MaybeBaby skriver: Kan jeg godt forstå Men nu har jeg sagt, at næste gang vil jeg have en pige, så han må lige øve sig
hehe.... så må han i gang... Jaah her bliver der ikk flere end de to drenge...
Baby-støv skriver: hehe.... så må han i gang... Jaah her bliver der ikk flere end de to drenge...
Lige indtil du bliver skruk!
MaybeBaby skriver: Lige indtil du bliver skruk!
hehe.. jaah... Men det vil kæresten ikk gå med til
Baby-støv skriver: hehe.. jaah... Men det vil kæresten ikk gå med til
Han skal nok også blive skruk! Bare giv ham nogle år og lad ham blive helt forelsket i dem I får om ikke så længe
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128