-"Ja lige om lidt bliver jeg stille, men det er kun fordi jeg koncentrer mig om farverne ved hjertet" sagde den rare dame med det kolde kolde creme
-"Okay" sagde Mette
2 minutter efter tænkte Mette: "Ej, nu må du altså gerne sige noget!" Og som havde damen læst mine tanker: "Jamen det ser jo fint ud!"
Og sådan var det heldigvis hele vejen igennem - ALT var fint. Og så begyndte hun at pakke tingene sammen... 
"Øh, er det måske noget med, at man kan se kønnet?"
"Nej, det er for tidligt endnu... (Sådan her så jég ud:
) "Nå nej, det kan vi da godt" Havde hun mon glemt sin hjerne mellem mine ben, da hun skulle tjekke at baby ikke lå for tæt på fødselskanalen?
Nå men hun roder rundt og siger: "Ja, jeg er ret sikker på at det er en lille pige..." (10 sekunder går) "Nej vent... Et lårben, to lårben og noget imellem. Det er sgu en dreng. I skal have en dreng." 
Og rigtig nok... lige der midt imellem benene kunne man se en tap og en pung. Og lige til venstre kunne man se min kæreste storjuble!
Alle pånær 2 i vores omgangskreds havde gættet pige, så det har været noget af et chock for dem og jeg er mindst lige så glad! Mest fordi min kæreste er så glad, så glad, så glad!
Og hun var ret imponeret over at hans lårbensknogle var 3 cm (Er der andre der kender det mål på jeres) Men håber i hvert fald at han arver sin fars laaange ben, da babys mor har sat røv ALT for tidligt! 
/Mette - nu snart mor til enten en Tristan eller en Lucas (Eller måske noget helt 3., når HAN først kommer ud!)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld