Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sunflower skriver: Puhh for en tur!! Selve ægudtagningen var ok, men straks han var færdig fik jeg bare mega smerter og brød grædene sammen De søde sygeplejersker blev helt overrasket fordi jeg havde klaret selve indgrebet så fint Nå, men smerterne fortog heldigvis næsten med det samme efter jeg var kommet ned fra det dumme leje - jeg tror at mit meget pludselige udbrud kom af at jeg var "låst fast" og ikke kunne bevæge mig... Nå, men hjemme igen og det gik alt sammen fint indtil morfinen aftog. Forfra med sindsyge smerter og jeg gik bare rastløs fra seng til toilet og kunne ikke finde ud af om jeg skulle kaste op, gå på toilettet, stå, sidde eller ligge - min stakkels kæreste blev så frustreret Fik et par piller og han fik mig til at falde i søvn igen Nu er jeg så vågnet og har en anelse ondt - men ikke noget slemt, men jeg frygter lidt når pillernes virken ophører! Jeg er noget chokeret over denne oplevelse - sidst jeg fik taget æg ud prallede det nærmest af på mig Faktisk så meget at jeg kunne arbejde lidt hjemme fra... Vi fik taget 4 æg ud - jeg håber inderligt der er et fint guldæg til os
Puhh for en tur!! Selve ægudtagningen var ok, men straks han var færdig fik jeg bare mega smerter og brød grædene sammen De søde sygeplejersker blev helt overrasket fordi jeg havde klaret selve indgrebet så fint Nå, men smerterne fortog heldigvis næsten med det samme efter jeg var kommet ned fra det dumme leje - jeg tror at mit meget pludselige udbrud kom af at jeg var "låst fast" og ikke kunne bevæge mig...
Nå, men hjemme igen og det gik alt sammen fint indtil morfinen aftog. Forfra med sindsyge smerter og jeg gik bare rastløs fra seng til toilet og kunne ikke finde ud af om jeg skulle kaste op, gå på toilettet, stå, sidde eller ligge - min stakkels kæreste blev så frustreret Fik et par piller og han fik mig til at falde i søvn igen Nu er jeg så vågnet og har en anelse ondt - men ikke noget slemt, men jeg frygter lidt når pillernes virken ophører!
Jeg er noget chokeret over denne oplevelse - sidst jeg fik taget æg ud prallede det nærmest af på mig Faktisk så meget at jeg kunne arbejde lidt hjemme fra...
Vi fik taget 4 æg ud - jeg håber inderligt der er et fint guldæg til os
Puhhh, det lyder som en hård omgang!
fingre for at det er guldæg der er kommet!
Stort kram!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AnneP skriver: Puhhh, det lyder som en hård omgang! fingre for at det er guldæg der er kommet! Stort kram!
Mange tak
uha søde..sikker en omgang. Underligt at det kan svinge sådan fra gang til gang. Alt er bare så utilregnligt i denne verden.
Håber så meget at alt er godt i morgen og at du har lagt fire topkvali æg, der kan sikre jeres lille drømme bebs
Glæder mig til en update i morgen
baby84 skriver: uha søde..sikker en omgang. Underligt at det kan svinge sådan fra gang til gang. Alt er bare så utilregnligt i denne verden. Håber så meget at alt er godt i morgen og at du har lagt fire topkvali æg, der kan sikre jeres lille drømme bebs Glæder mig til en update i morgen
Mange tak Ja det er mærkelig at det kan svinge så meget
Jeg er godt nok spændt på i morgen, men nu varer det ikke så længe, så går jeg i putte sove sengen og så er det i morgen lige om lidt Og så er den del af ventetiden ovre...
Har du mon fået snakket med lægen i denne uge? omkring dine fryseæg? Øv hvor var det altså synd
for gode nyheder i dag
AnneH skriver: for gode nyheder i dag
Tak
Der var et af vores æg der lykkedes! Det er et 4 cellet og tip top super aller højeste kvalitet
Så nu er det lagt op og så skal jeg have taget blodprøve den 13 maj Det er helt uvirkeligt for os. Jeg håber de næste par uger flyver afsted
Sunflower skriver: Tak Der var et af vores æg der lykkedes! Det er et 4 cellet og tip top super aller højeste kvalitet Så nu er det lagt op og så skal jeg have taget blodprøve den 13 maj Det er helt uvirkeligt for os. Jeg håber de næste par uger flyver afsted
Weeeeeeeeeeeeeeee.... Dejlige nyheder!!!
for at maj bliver en rigtig god test måned
jubidubuduuuuu...det var da den aller fedeste nyhed tillykke med dit fine æg og din nye status som ruger.
her ventes på mens så vi forhåbentlig kan vi få lagt fryseæg op om 14 dage..
Håber sådan at vi snart sammen kan flytte sammen til gravidgruppen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128