Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Åh det lyder ikke rart. Synes ofte man hører at ÆU kan svinge meget fra gang til gang. Men hvor er det dog skønt med 4 ægbasser. Håber der er et par guldæg imellem til Jer
Åh det lyder ikke rart. Synes ofte man hører at ÆU kan svinge meget fra gang til gang.
Men hvor er det dog skønt med 4 ægbasser. Håber der er et par guldæg imellem til Jer
Jeg har ikke før hørt / lagt mærke til at folk har haft så forskellige oplevelser.
Hvis det bliver nødvendig med endnu en ÆU, vil jeg nok desværre være en anelse mere nervøs, oven på denne omgang
Ja, vi skal bare bruge et eneste lille guldæg Det er da ikke meget at bede om
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sunflower skriver: Jeg har ikke før hørt / lagt mærke til at folk har haft så forskellige oplevelser. Hvis det bliver nødvendig med endnu en ÆU, vil jeg nok desværre være en anelse mere nervøs, oven på denne omgang Ja, vi skal bare bruge et eneste lille guldæg Det er da ikke meget at bede om
Nej det er det ikke.
Jeg håber at Jeres ønske bliver opfyldt
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Nej det er det ikke. Jeg håber at Jeres ønske bliver opfyldt
Tak
Sunflower skriver: Puhh for en tur!! Selve ægudtagningen var ok, men straks han var færdig fik jeg bare mega smerter og brød grædene sammen De søde sygeplejersker blev helt overrasket fordi jeg havde klaret selve indgrebet så fint Nå, men smerterne fortog heldigvis næsten med det samme efter jeg var kommet ned fra det dumme leje - jeg tror at mit meget pludselige udbrud kom af at jeg var "låst fast" og ikke kunne bevæge mig... Nå, men hjemme igen og det gik alt sammen fint indtil morfinen aftog. Forfra med sindsyge smerter og jeg gik bare rastløs fra seng til toilet og kunne ikke finde ud af om jeg skulle kaste op, gå på toilettet, stå, sidde eller ligge - min stakkels kæreste blev så frustreret Fik et par piller og han fik mig til at falde i søvn igen Nu er jeg så vågnet og har en anelse ondt - men ikke noget slemt, men jeg frygter lidt når pillernes virken ophører! Jeg er noget chokeret over denne oplevelse - sidst jeg fik taget æg ud prallede det nærmest af på mig Faktisk så meget at jeg kunne arbejde lidt hjemme fra... Vi fik taget 4 æg ud - jeg håber inderligt der er et fint guldæg til os
Puhh for en tur!! Selve ægudtagningen var ok, men straks han var færdig fik jeg bare mega smerter og brød grædene sammen De søde sygeplejersker blev helt overrasket fordi jeg havde klaret selve indgrebet så fint Nå, men smerterne fortog heldigvis næsten med det samme efter jeg var kommet ned fra det dumme leje - jeg tror at mit meget pludselige udbrud kom af at jeg var "låst fast" og ikke kunne bevæge mig...
Nå, men hjemme igen og det gik alt sammen fint indtil morfinen aftog. Forfra med sindsyge smerter og jeg gik bare rastløs fra seng til toilet og kunne ikke finde ud af om jeg skulle kaste op, gå på toilettet, stå, sidde eller ligge - min stakkels kæreste blev så frustreret Fik et par piller og han fik mig til at falde i søvn igen Nu er jeg så vågnet og har en anelse ondt - men ikke noget slemt, men jeg frygter lidt når pillernes virken ophører!
Jeg er noget chokeret over denne oplevelse - sidst jeg fik taget æg ud prallede det nærmest af på mig Faktisk så meget at jeg kunne arbejde lidt hjemme fra...
Vi fik taget 4 æg ud - jeg håber inderligt der er et fint guldæg til os
PUHA søde!!!! Synes vi er nogle stykker der har haft en hård omgang denne gang!!!! Jeg så meget for dejlige guldæg til dig søde!!!!!!!
Lene
HVORDAN HAR DU DET IDAG SØDE???
ønskebarn74 skriver: HVORDAN HAR DU DET IDAG SØDE???
Hej Lene.
Tak for begge dine hilsner Jeg synes godt nok også vi er nogle stykker der er hårdt ramt og oven i det producerer vi heller ikke ret mange æg - sidst jeg fik taget æg ud var der 26 og der lavede alle de andre damer også en stor potion. Pudsigt at vi nærmest følges ad
Jamen i dag går det sådan nogenlunde. Jeg har ret ondt i maven stadig, men jeg er da kommet ud af sengen I går kunne jeg nærmest ikke bevæge mig, så det er da fremskridt!! Men jeg bløder stadig og sidste gang blødte jeg slet ik Synes det er underligt at der er SÅ stor forskel!
Jeg er ikke på job - havde sagt til min chef at jeg måske ville lave lidt hjemmefra, men måtte ringe i formiddags og sige at det ikke blev aktuelt. Heldigvis er hun bare så sød og helt igennem fantastisk i dette forløb Jeg kan ikke klage!
Nu er jeg bare så nervøs for den opringning fra klinikken i morgen - det er helt ulideligt at man skal vente så længe og jeg har bare så svært ved at være positiv efter det blev aflyst sidst
ønskebarn74 skriver: PUHA søde!!!! Synes vi er nogle stykker der har haft en hård omgang denne gang!!!! Jeg så meget for dejlige guldæg til dig søde!!!!!!! Lene
Og egoistisk som jeg er plapre jeg bare løs om min selv
Hvordan har DU det? Efter den kedelig aflysning Du skal vel vente på en blødning og så holde en cyklus pause eller hvordan?
Sunflower skriver: Og egoistisk som jeg er plapre jeg bare løs om min selv Hvordan har DU det? Efter den kedelig aflysning Du skal vel vente på en blødning og så holde en cyklus pause eller hvordan?
Du er da overhovedet ikke egoistisk!!!!!
Jeg synes bare det er tankevækende at der har været en del øv omkring æg det sidste stykke tid...
Jeg venter på mens og skal have p-piller for at sikre at der kommer en mens derefte og så er vi igang igen... Og vi er ved at være ovenpå igen... Har stadig smærter efter ÆU for over en uge siden.... Så den står på sofahygge med manden... Så hyggeligt...
Sunflower skriver: Hej Lene. Tak for begge dine hilsner Jeg synes godt nok også vi er nogle stykker der er hårdt ramt og oven i det producerer vi heller ikke ret mange æg - sidst jeg fik taget æg ud var der 26 og der lavede alle de andre damer også en stor potion. Pudsigt at vi nærmest følges ad Jamen i dag går det sådan nogenlunde. Jeg har ret ondt i maven stadig, men jeg er da kommet ud af sengen I går kunne jeg nærmest ikke bevæge mig, så det er da fremskridt!! Men jeg bløder stadig og sidste gang blødte jeg slet ik Synes det er underligt at der er SÅ stor forskel! Jeg er ikke på job - havde sagt til min chef at jeg måske ville lave lidt hjemmefra, men måtte ringe i formiddags og sige at det ikke blev aktuelt. Heldigvis er hun bare så sød og helt igennem fantastisk i dette forløb Jeg kan ikke klage! Nu er jeg bare så nervøs for den opringning fra klinikken i morgen - det er helt ulideligt at man skal vente så længe og jeg har bare så svært ved at være positiv efter det blev aflyst sidst
Samme her, jeg havde over 20 i hver side sidst og var overstimuleret... De sultede mine æg så de fleste døde... Fik kun 5 ud og 1 til oplægning... Og så endte det med en biokemisk... Jeg havde stærke smærter sidst og kunne intet 14 dage efter ÆU, men det var pga. overstimuleringen... Ægudtagningen var kun slem i den ene side sidst... Og ingen blødning...
Denne gang mega slem, kun 2æg ingen til oplægning og det blødte en del... Det løb ned på lægens bukser... BVADRRRRR.... Og jeg har stadig undt og bevæger mig langsomt omkring...
Hvor er det dejligt du har det bedre og at din chef støtter dig!!!!!!!!!
Og jeg giver dig så ret i at ventetiden er den værste!!!!!! I det private ringer de dagen efter med info omkring modning og befrugtning... Synes godt det offentlige kunne tage denne procedure til sig... Nu betaler vi trods alt for det....
Pas på dig selv sødeste!!!! Og for at ægene gør hvad de skal!!!!!
ønskebarn74 skriver: Samme her, jeg havde over 20 i hver side sidst og var overstimuleret... De sultede mine æg så de fleste døde... Fik kun 5 ud og 1 til oplægning... Og så endte det med en biokemisk... Jeg havde stærke smærter sidst og kunne intet 14 dage efter ÆU, men det var pga. overstimuleringen... Ægudtagningen var kun slem i den ene side sidst... Og ingen blødning... Denne gang mega slem, kun 2æg ingen til oplægning og det blødte en del... Det løb ned på lægens bukser... BVADRRRRR.... Og jeg har stadig undt og bevæger mig langsomt omkring... Hvor er det dejligt du har det bedre og at din chef støtter dig!!!!!!!!! Og jeg giver dig så ret i at ventetiden er den værste!!!!!! I det private ringer de dagen efter med info omkring modning og befrugtning... Synes godt det offentlige kunne tage denne procedure til sig... Nu betaler vi trods alt for det.... Pas på dig selv sødeste!!!! Og for at ægene gør hvad de skal!!!!! Lene
Åh hvor er det træls at du skal have det så skidt Specielt når det blev aflyst. Det er bare så urimelige
Men jeg er glad for at i allerede prøver igen efter pausen
Den privat klinik jeg gik på ringede ikke dagen efter ÆU. Men de havde jo også kun dårligt nyt - måske derfor de ventede til dagen for ÆO. Men ja, jeg ville rigtig gerne have hørt noget i dag. Det er bare så fandens svært med al den venten. Jeg er bare super rastløs og ville ønske jeg bare kunne knipse med fingrene og så var det i morgen Uanset om det er gode eller dårlige nyheder de ringer med så bliver det rart at den del af ventetiden er overstået...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128