jeg ved ikke hvad jeg skal gøre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2011

Anonym trådstarter

rogerrasch skriver:

hej med dig lige en kram fra mig af havde jeg været dig så var jeg også gået fra ham både for din og mikkels skyld, nu har jeg selv en kæreste der er doven, men han gør rent hvis jeg beder ham om det, og han er aldrig doven hvad børn angår altid god til at tage sig af børn, men det med din kæreste er doven på en meget værre måde jo

håber at min mening kunne bruges, knus

tak for krammer det varmede. min kæreste rejser sig hvis M siger far skal skifte far skal give nattøj på far skal putte OSV men han er ikke ret god til at gøre det af sig selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

rogerrasch

ja okay det er da godt nok en doven farmand må man sige

nu har vi ikke børn endnu men vi prøver da ihærdisk bare uden held men ved min kæreste ikke ville være meget for at skifte ble men ved også at han ville gøre det alligevel da det høre med i faderrollen

Anmeld

28. april 2011

Anonym trådstarter

rogerrasch skriver:

ja okay det er da godt nok en doven farmand må man sige

nu har vi ikke børn endnu men vi prøver da ihærdisk bare uden held men ved min kæreste ikke ville være meget for at skifte ble men ved også at han ville gøre det alligevel da det høre med i faderrollen

det er da en af de ting min kæreste altid har gjort med glæde. han kan også godt lege med ham, han er bedre til at lege med m end jeg er, jeg er bare kreativ med ham i stedet for, jeg er sku ikke så god til at sætte mig ned på gulvet og lege med dublo eller biler, men det er farmand god til, end til m ikke hører efter eller ikke lige gider og lege det mere. så falder han fra men de kan sagten lege i en halv til en time. men det er også kun fordi m bliver ved med at sige far stuen far værelset ellers tror jegi kke han ville komme af sig  selv

Anmeld

28. april 2011

rogerrasch

hmm ja okay, det er altid trist sådan noget, ja jeg ved godt nok ikke hvad du skal gøre udover selvfølgelig at forlade ham, men det er ikke så nemt når i har så mange ting som f.eks ejerbolig som også skal sælges osv, plus du jo har en lille dreng som du også skal have med dig, så der går den jo ikke lige at flytte hjem til forældene til man har noget nyt heller ikke det fedeste når man har børn så er det jo man gerne vil stå på egne ben

Anmeld

28. april 2011

Nettemor

Anonym skriver:

jeg har faktisk billeder af alle de gange han har drukket om natten og siden okt er det blevet til 9 gange. så det er jo slet ikke hver nat at han gør det. men jeg skal bare ikke stå og ikke have beviser på det.

det hjælper ikke og sige sådan til ham, har prvøet og det virkede ikke

jamen hvis ingenting hjælper og ingenting bliver ændret uanset hvordan du griber det an, - og du er utilfreds med hvordan jeres forhold er.. så ved du jo inderst inde godt hvad du bør gøre..!?!

jeg ved det er en svær beslutning at tage men det lyder som om det er den rette for jer..

Anmeld

28. april 2011

Anonym trådstarter

rogerrasch skriver:

hmm ja okay, det er altid trist sådan noget, ja jeg ved godt nok ikke hvad du skal gøre udover selvfølgelig at forlade ham, men det er ikke så nemt når i har så mange ting som f.eks ejerbolig som også skal sælges osv, plus du jo har en lille dreng som du også skal have med dig, så der går den jo ikke lige at flytte hjem til forældene til man har noget nyt heller ikke det fedeste når man har børn så er det jo man gerne vil stå på egne ben

det er ikke noget problem og komme hjem til mig mor at bo det har hun sagt at vi skal nok finde ud af det end til jeg har mit eget men har jeg råd til at have både huset og lejlighed? og hvad vil jeg få af penge fra faren også vil jeg jo få fuld fri plads til M vel? ja jeg har mange ? til mødrehjælpen

Anmeld

28. april 2011

rogerrasch

med hensyn til din søn og da du er uden job så kan du søge kommunen og fri plads til institution, og angående huset hvis i begge to står som ejer af det så er du krav på at få halvdelen af de penge i får for huset når det er solgt så håber bestemt for din skyld at du også står som ejer af huset men råd til både huset og lejligheden uden job tror jeg nu ikke, men krydser finre for at huset kan blive solgt hurtigt, nu er det meste af krisen heldigvis overstået

Anmeld

28. april 2011

Anonym trådstarter

rogerrasch skriver:

med hensyn til din søn og da du er uden job så kan du søge kommunen og fri plads til institution, og angående huset hvis i begge to står som ejer af det så er du krav på at få halvdelen af de penge i får for huset når det er solgt så håber bestemt for din skyld at du også står som ejer af huset men råd til både huset og lejligheden uden job tror jeg nu ikke, men krydser finre for at huset kan blive solgt hurtigt, nu er det meste af krisen heldigvis overstået

ja jeg kan søge friplads det viste jeg næsten godt da jeg før har haft halvfri plads da jeg var på SU.

jo jo jeg står som medejer af huset :-) men der er bliver nu nok ikke nogen penge ud af det. men heller ikke gæld :-D det kommer nok til at gå lige op :-)

men ja det er godt nok min største bekrømring hvor lang tid det vil tage at sælge huset

Anmeld

28. april 2011

Anonym trådstarter

nettemor skriver:

jamen hvis ingenting hjælper og ingenting bliver ændret uanset hvordan du griber det an, - og du er utilfreds med hvordan jeres forhold er.. så ved du jo inderst inde godt hvad du bør gøre..!?!

jeg ved det er en svær beslutning at tage men det lyder som om det er den rette for jer..

ja den er meget svær, men har næsten fundet ud af at det er det der må til.

Anmeld

28. april 2011

rogerrasch

ja det kan jeg godt forstå, nåh har helt ondt af dig

hvis du har lyst så kan du ansøge mig som ven, jeg lytter gerne til dine frustrationer hvis der pludselig kommer noget mere du bare vil ud med eller bare har brug for at snakke så er jeg her også 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.