hej piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2011

twinny

Anonym skriver:

lige præcis tror heller ikke på hnede

nej det kan jeg godt forstå...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

Sabina

Anonym skriver:

mener jeg helt bestemt os. 

men der var en der havde bildt mig ind hun var gravid og var i 14 uge og fik afvide hun bar en pige men skulle have abort og det forgik på sådan et sted og hun bare fik en pille også hjem og skulle gå i bad også ville hun tabe barnet derude,.  synes det lyder meget underligt. da jeg selv har fået taget en abort for nogen år siden og der var jeg da på hospital og fik en pille den ene dag og skulle komme tilbage næste og fået stukke to piller op i ja .. og jeg skulle blive på hospitalet i flere timer før jeg måtte tage hjem

haha så hurtig går en abort slet slet ikke.

man skal først op på hositalet, også snakker man om det hele. og om man er sikker, så bliver man lige scannet for at se hvor langt man er henne. hvis man er over xx antal uger kan man ik få medicinsk men skal have en kirugisk.

hvis det er en medicinsk. for du en pille, (som læge skal se dig sluge)

også skal man tage hjem. ca. 24 timer efter skal du tage en pille som du fører ind i skeden, og så går der normalt også nogle timer, også starter aborten. pillen du for på hospitalen, stopper fosteret i at vokse mere.

har nemlig været det igennem, og det er bestemt ikke sjovt

Anmeld

28. april 2011

Darling<3

Baby-støv skriver:

altså jeg fik et foster fjernet i uge 14-15..... Jeg fik en pille op og skulle komme tilbage dagen efter og have en piller mere der satte en "fødsel" igang og derefter SKULLE jeg have en udskrabning, da der kunne være rester... Så tror ikk på det.. sorry to say...

Samt jeg måtte ikke se foster på scanningsskærmen eller da det kom ud.

Jeg fik lavet en abort for næsten et år siden, var 9 uger henne.. Jeg blev scannet, og måtte gerne se fosteret på skærmen, har også scannings billeder derfra.. Fik en pille mens jeg var der, og 2 stikpiller med hjem.. Fik små veer, og så kom det ud af sig selv..

Anmeld

28. april 2011

twinny

Honnie's Wife:) skriver:

Jeg fik lavet en abort for næsten et år siden, var 9 uger henne.. Jeg blev scannet, og måtte gerne se fosteret på skærmen, har også scannings billeder derfra.. Fik en pille mens jeg var der, og 2 stikpiller med hjem.. Fik små veer, og så kom det ud af sig selv..

jaah men jeg var også ud over den "lovlige" grænse... altså uge 12

Anmeld

28. april 2011

Darling<3

Baby-støv skriver:

jaah men jeg var også ud over den "lovlige" grænse... altså uge 12

Medicinsk abort grænse, er 9 uger.. Efter 9 uge skal man have kirugisk.. Har været igennem begge måder

Anmeld

28. april 2011

twinny

Medicinsk abort grænse, er 9 uger.. Efter 9 uge skal man have kirugisk.. Har været igennem begge måder

Jeg fik først en medicinsk også udskrabning, det skal du have efter uge 12..... Nu var veninden her i uge 14... Derfor skriver jeg at hun ikk bare skulle gå hjem i bad. Da de ikk må gøre det sådan...

Anmeld

28. april 2011

Darling<3

Baby-støv skriver:

Jeg fik først en medicinsk også udskrabning, det skal du have efter uge 12..... Nu var veninden her i uge 14... Derfor skriver jeg at hun ikk bare skulle gå hjem i bad. Da de ikk må gøre det sådan...

Okay, sorry hvis jeg skrev noget forkert, det var da virkelig ikke min mening!!

Anmeld

28. april 2011

twinny

Okay, sorry hvis jeg skrev noget forkert, det var da virkelig ikke min mening!!

nej nej overhovedet ikk ment på den måde... Jeg skrev bare til TS, at jeg troede ikk på hendes veninde bare får lov til at gå hjem og ordne det selv, når hun er over uge 12...

Det var slet ikk mod dig.. Sorry hvis du følte det sådan...

Anmeld

29. april 2011

Anonym trådstarter

Men tror slet ikke hun var gravid.. for jeg har nemlig os været igennem det,, og jeg var 7 uger henne og fik heller ikke af se.. og jeg fik en pille jeg skulle sluge den ene dag på hospitalet . og skulle kom igen dagen efter og fik stukket to piller op,, og jeg skulle blive der er i nogle timer før jeg måtte tage hjem , 

hende her siger hun var på gynækolgisk klink og bare tog en pille og skulle gå hjem i bad også ville det komme af sig selv plus hun sagde hun var 14 uger henne og hun sagde os hun fik afivde hun ventede en pige, 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.