hej piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.015 visninger
18 svar
0 synes godt om
28. april 2011

Anonym trådstarter

hej piger ville hører om man overhovede kan få taget en abort på en gynækolgisk klink eller skal man på hospitalet?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

hej piger ville hører om man overhovede kan få taget en abort på en gynækolgisk klink eller skal man på hospitalet?? 

Så vidt jeg ved fortages den slags altid på et hospital.

Kærligst
Sussie

Anmeld

28. april 2011

Anonym trådstarter

mener jeg helt bestemt os. 

men der var en der havde bildt mig ind hun var gravid og var i 14 uge og fik afvide hun bar en pige men skulle have abort og det forgik på sådan et sted og hun bare fik en pille også hjem og skulle gå i bad også ville hun tabe barnet derude,.  synes det lyder meget underligt. da jeg selv har fået taget en abort for nogen år siden og der var jeg da på hospital og fik en pille den ene dag og skulle komme tilbage næste og fået stukke to piller op i ja .. og jeg skulle blive på hospitalet i flere timer før jeg måtte tage hjem

Anmeld

28. april 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

mener jeg helt bestemt os. 

men der var en der havde bildt mig ind hun var gravid og var i 14 uge og fik afvide hun bar en pige men skulle have abort og det forgik på sådan et sted og hun bare fik en pille også hjem og skulle gå i bad også ville hun tabe barnet derude,.  synes det lyder meget underligt. da jeg selv har fået taget en abort for nogen år siden og der var jeg da på hospital og fik en pille den ene dag og skulle komme tilbage næste og fået stukke to piller op i ja .. og jeg skulle blive på hospitalet i flere timer før jeg måtte tage hjem

Jeg ved, at i nogle tilfælde får man pillerne den ene dag og skal så komme igen den næste.
Andre gange skal man blive, så det afhænger jo nok både af fosterets størrelse og praksis det pågældende sted/amt.

Anmeld

28. april 2011

Anonym trådstarter

hun fyrede af hun var 14 uger henne og havde fået af vide barnets køn osv.. og hun er fra samme sted  som mig.. og jeg var da kun 7 uger henne,, så jeg tror på ingen måder hun har været gravid men ville bare være helt sikker 

Anmeld

28. april 2011

4kløver

Som jeg har forstået skal man "søge"om det når man er så langt hene.

Anmeld

28. april 2011

Anonym trådstarter

præcis og hun ville ike blive godkendt til det ,, 

og man får jo heller barnets køn afvide hvis det skal fjernes 

Anmeld

28. april 2011

twinny

altså jeg fik et foster fjernet i uge 14-15..... Jeg fik en pille op og skulle komme tilbage dagen efter og have en piller mere der satte en "fødsel" igang og derefter SKULLE jeg have en udskrabning, da der kunne være rester... Så tror ikk på det.. sorry to say...

Samt jeg måtte ikke se foster på scanningsskærmen eller da det kom ud.

Anmeld

28. april 2011

ekzunz

Man kan ihvertfald godt få foretaget en medicinsk abort på en gynækologisk klinik.

Anmeld

28. april 2011

Anonym trådstarter

Baby-støv skriver:

altså jeg fik et foster fjernet i uge 14-15..... Jeg fik en pille op og skulle komme tilbage dagen efter og have en piller mere der satte en "fødsel" igang og derefter SKULLE jeg have en udskrabning, da der kunne være rester... Så tror ikk på det.. sorry to say...

Samt jeg måtte ikke se foster på scanningsskærmen eller da det kom ud.

lige præcis tror heller ikke på hnede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.